Slaap je zelf slecht ook al slaapt je baby prima? Doe mee bij ons onderzoek en maak kans op een bol.com bon!

Steun ons onderzoek en maak kans op een bol.com bon ter waarde van 25 euro


Waar gaat het om?



We weten allemaal dat we minder goed zullen slapen zodra onze baby’s geboren zijn. Maar een groep van moeders ervaart slaapproblemen, zelfs op momenten dat de baby prima slaapt. Herken jij jezelf hierin? Heb je moeite om in slaap te vallen of om in slaap te blijven terwijl je kind(eren) heerlijk slapen? Met onze vragenlijst (duurt ongeveeer 13 minuten om in te vullen), proberen we dit phenomeen beter te begrijpen en uit te vinden wat er bij postnatale slapeloosheid allemaal speelt.


Ik ben geïnteresseerd – wat moet ik doen?

Ga naar www.slaapregister.nl en maak een account aan. Dit is helemaal gratis en je gegevens worden zorgvuldig bewaard en worden nooit met anderen gedeeld. Zodra je een account hebt, zie onder de “mijn tests en resultaten” tab een vragenlijst met naam “Postnatale Slapeloosheid”. Door op “vragenlijst invullen” te klikken, kom je bij de vragenlijst terecht.


Wat heb ik aan een deelname?

Er is tot nu toe helaas veel te weinig bekend over postnatale slapeloosheid. Huisartsen denken vaak niet verder dan medicatie voorschrijven die niet lang geslikt mag worden, vaak onvoldoende werkt, en ook niet altijd past bij borstvoeding. Doel van het onderzoek is om postnatale slapeloosheid beter in kaart te kunnen brengen, zodat we meer inzicht krijgen in wat er speelt en welke medicatie en therapie geschikt of juist niet geschikt zou kunnen zijn. Dus jouw deelname maakt mogelijk dat we meer over deze ziekte kunnen leren. Verder is er ook een mogelijkheid om aan te geven dat je geïnteresseerd bent in een gesprek met andere ervaringsdeskundigen in een focusgroep. Dat hoeft absoluut niet, maar als er veel animo is zullen we er samen nog dieper induiken om te kijken wat we van onze individuele ervaringen kunnen leren. Bovendien maak je met je deelname kans op 1 van de 3 bol.com waardebonnen van 25 euro.


Heb je nog vragen?

Je kan me hier gerust een DM sturen, op deze post antwoorden of een email sturen naar: info@slaapregister.nl



Nederlands Slaap Register
 
Terug
Bovenaan