Slaap probleempje

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Merijn slaap sinds een week weer gewoon in haar eigen bedje in haar eigen kamertje! Het is een raadsel waarom en hoe het gekomen is maar van de ene op de andere nacht was het over. Ze wordt gemiddeld nog 1 keer wakker per nacht ik ga dan even kijken geeft haar de tut terug aai over het bollentje en ze slaapt weer door tot de volgende morgen 8 uur! Het is echt een wonder. Misschien dat er de afgelopen 2 maanden iets dwars heeft gezeten?

Het campingbed staat nog in onze slaapkamer ik durf het nog niet op te ruimen. Zoals sommige van jullie schrijven dat zo'n   campingbedje of er uit halen of nog een fles s'avonds niet goed is begrijp ik heel goed, en misschien, waarschijnlijk ik dat ook zo! Maar ik heb wel geleerd van afgelopen periode dat je naar je hart en je gevoel moet luisteren en daar niet onzeker naar moet zijn.   Je vaak zelf heel goed wat je moet doen. Toch ben ik wel blij dat je hier zo af en toe je onzekerheid eens kan delen met andere moeders! Dus nogmaals bedankt! Ik hoop dat we vannacht weer lekker slapen!

Groetjes, Veertie

Terug
Bovenaan