Slaap problemen

Hoi, hebben jullie daar ook zo'n last van. Ik slaap snachts echt belabberd. Is al een tijdje aan de gang, maar wordt alleen maar erger.
moet er elke 2 uur zeker uit om de plassen, en dan wordt ik ook nog eens regelmatig wakker omdat ik moet draaien. Dit doet veel pijn, dus wordt hier gewoon wakker van.
Normaal kan ik na 4 a 5 uur eindelijk een paar uurtjes door slapen, maar vannacht was dit ook al niet het geval.
Gelukkig blijf ik niet wakker van het schoppen. Hij is eigelijk wel erg rustig dan.
Ga nu overdag wel eens liggen, maar ook dan kan ik niet even lekker slapen. Dan wordt ons mannetje wel wakker en gaat dan even lekker spelen in die buik. Erg leuk gevoel hoor, maar merk wel dat ik steeds vermoeder begin te worden.

Oja en heb in de loop van de nacht onwijs pijn in mijn knieeen. Ben dan wel even blij dat ik even naar de toilet moet, heb gelezen dat het door de hormonen komt en ik lig ook wel strak in bed door de kussen tussen mijn benen.

Nouja misschien mensen tips

x yvonne

Ik heb ook last van slapen. Vooral door de maagzuur die dan omhoog komt. En het draaien dat ken ik ook wel dat het lastig is..

Onze kleine man slaapt meestal snachts wel, maar als ik een rare beweging maak dan schopt die wel even. Verder heb ik vannacht voor het eerst in 2 weken goed geslapen. Was helemaal happy.

Maar wat je zegt, overdag lukt het me ook niet om even een tukkie te doen. Ik gebruik het voedingskussen. Of ik leg die achter me rug. Of ik hou hem vast geklemt tussen me benen. Misschien een tip?

Succes:)

Hoi Roos88. Ik heb een nacht met de voedingskussen geslapen en dat vond ik niks. Slaap al een paar weken met een kussen tussen mijn benen en dan bevalt beter.

Maagzuur heb ik ook last van, maar als ik een rennie neem, dan zakt het weer weg.

Lekker dat je vannacht goed geslapen hebt!!

x yvonne

Wat herkenbaar! Begint altijd met maagzuur op mijn rechterzij, dus dan neem ik maar een Rennie en vervolgens begint wat ik al de "pisparade" noem. Om het uur er uit, ik word wakker omdat mn blaas echt serieus pijn doet, maar vervolgens komt er bijna niks uit! Heb ook last van mn bovenbenen en heupen en draaien is altijd pijnlijk. Voel me net een oud wijf de laatste week.. Heb gisteren voor de zekerheid gevraagd of ik toch zes weken van tevoren met verlof kan ipv de vier waar ik op hoopte... ben echt kapot... gebroken... pfft..

Geen tips, helaas... veel rust houden krijg ik vaak te horen van de gynaecoloog.

Liefs, Samantha

Gelukkig slaap ik nog goed,ook bij de vorige 2 geen last van gehad,moet soms wel vaker plassen,maar slaap meteen weer verder,gelukkig nog niet veel last van maagzuur,bij mn zoon destijds wel,nam paar slokjes melk en dan was het over.

liefs jootje

hier ook niet echt super slapen.. ik borst ook van het maagzuur.. dit heb ik overdag maar snachts ook.slaap ook onrustig. leg gewoon niet echt lekker kan er zo naar verlangen om heerlijk weer op mijn buik te slapen.. wat een heerlijkheid..maar ja zal wel ff duren want met borstvoeding leg je ook niet lekker op van die zere tieten.. haha..

hoi wat herkenbaar het verhaal van Yvonne heb precies hetzelfde.maar vaak als ik op het toilet ben hoef ik niet meer hahha.de kleine man drukt lekker op mijn blaas.ik denk maar bij mezelf nog 6 weekjes.
sterkte

Gelukkig geen last van, slaap nu van 22 uur tot half 10 smorgens en 1x eruit om te plassen. smiddags stort ik in en moet ik van ziekenhuis uurtje slapen dit doe ik meestal rond 14 uur.

Terug
Bovenaan