Slaap problemen

Hoi ik herken het ook, maar slaap al sinds een week of 9 slecht. Vooral omdat mijn man erg snurkt en ik niet meer kan liggen hoe ik wil. Heb best een buik en die zit behoorlijk in de weg. Overdag rust ik veel maar slapen lukt me helaas niet. Ach waar klagen we eigenlijk over. We krijgen het mooiste geschenk ervoor terug. Nog even doorbijten en we houden een wonder in onze armen. Als ik het moeilijk heb denk ik daaraan.

probeer maar eens te slapen met gebroken ribben en bekkeninstabiliteit, tel daar de mega buik vol schoppend kind erbij op en mijn hoestproblemen
blij als ik slaap, ben de hele dag supermoe maar kan momenteel niet de rust pakken die ik nodig heb. maar dat is een andere topic

Ik krijg hier ook steeds meer last van...draaien lukt moeilijk en ik ben dan in ieder geval klaar wakker...heb ook last van mijn heupen. Laatste tijd ook kramp in mijn benen..
Meestal kan ik de toilet bezoekjes beperken door maar 1x te gaan en soms hoeft het helemaal niet. Dat scheelt, want komt vaak voor dat ik erna niet meer in slaap kom...

Het maakt het allemaal wel vermoeiend die nachten....maar vrees dat dit pas het begin is :) straks met die kleine zal het iedere nacht zijn...het enige voordeel is dat wij geen kwaaltjes meer hebben:)

Tis alvast een goede oefening voor straks haha. Zelf slaap ik nog redelijk. Ik moet gem 2x naar de wc en word af en toe wakker door omdraaien maar val gelukkig snel weer in slaap. Hopelijk blijft het zo!

Succes voor degenen die er moeite mee hebben!!
Liefs ciomama

Hoi Yvonne,
Alsof ik mijn eigen verhaal lees! Heb precies het zelfde. Ook de pijnlijke knieen! Waar de verloskundige nog nooit van had gehoord trouwens :S Ik gebruik zelf voedingskussen om mee te slapen en dat helpt eigenlijk wel een beetje. En verder de tip die ik kreeg tijdens zwangerschapscursus is om wat lavendelolie op je kussen te doen (ergens in een bovenhoek want het ruikt sterk). Dit werkt prikkelend naar je hersenen toe waardoor je rustiger word. Bij mij werkt het (de twee keer dat ik het heb gedaan hoor....) best goed. Val wat makkelijker in slaap erdoor...
Er zijn in ieder geval genoeg lotgenoten volgens mij die ook de "hele" nacht wakker liggen!
Succes!
Groetjes,

Terug
Bovenaan