Slaap trainer

Zijn er hier dames die eenn slaap trainer gebruiken bij een kindje van bijna 2.5. Ik overweeg het aapje van alecto te aan te schaffen. Mijn dochter sliep altijd op zijn minst tot 7u/half 8, maar sinds een week begint haar dag rond 6.15u.
 
Hoi,
Wij gebruiken hem sinds 20 maanden. Wij hebben Zazu het schaap. Werkt hier goed! Al roept hij soms wel: schaap.. wakker worden! Haha
 
Over 2 weken wordt de klok verzet en is je ‘probleem’ weer opgelost!

Zonder gekkigheid, wij hebben hier ook al een week of 2 last van. Onze peuter wie ik met enige regelmaat moet wakker maken om 8 uur, is ineens steeds rond 6 uur wakker. Ondanks dat ik weet dat dit vaak een fase is en zo weer over gaat, worden wij er inmiddels ook redelijk gek van. Aan het aanschaffen van een slaap trainer had ik overigens nog niet gedacht dus ik lees even mee ☺️
 
Grappig (of nou ja, eigenlijk niet..) ! Hier ook een dochter van bijna 2,5 die ook ineens elke dag ruim een uur eerder wakker wordt. Ze ligt al niet vroeg in bed 's avonds (rond 8 uur) en doet al geen middagslaapje meer... Hoop ook dat het een fase is!
Wat betreft de klok die over 2 weken verzet wordt: dat maakt het alleen maar erger ipv dat het het probleem oplost! 6 uur is ineens 5 uur! ? Dus hoop ook echt heel erg dat het een fase is... ?
 
Die klok maakt het idd alleen maar erger haha.

Hier 2 kids van 4 en 2 jaar. Die van 2 (augustus 2 geworden) doet geen middagdutje meer, en slaapt van 19.30-6.30/7.00. Niet langer. Het is echt weinig maar blijkbaar genoeg. Ze heeft periodes dat ze 6.00 wakker is en dan weer een periode 7.00.

Een slaaptrainer heb ik voor m'n oudste dochter maar alsnog gaat ze praten en zingen enzo voordat de oogjes open gaan. Dus tja, wakker ben ik toch. En bij haar werkte het met 2.5 jaar echt nog niet, met ruim 3 jaar bleef ze pas braaf liggen totdat het tijd was. Daarvoor kwam ze gewoon uit bed, ze ging echt niet luisteren naar dat schaap haha.

Het zijn vaak periodes, en tja.. tot 8 uur doorslapen is ook wel heeeeel luxe! Tuurlijk is dat lekker, maar misschien heeft ze dat ook gewoon niet meer nodig. Rond 6.30 wakker worden is een heel normale tijd voor een kind! Ik ben vaak al blij als het 6.30 is. Geregeld is het hier 6.00 en dan moet ik er 's nachts ook nog 2x uit.. :(
 
Onze dochter heeft deze vanaf 2 jaar en gebruikt deze nog steeds (3 jaar). Het is voor haar heel duidelijk wanneer ze uit bed mag en het geeft ons wat meer tijd om uit te slapen in het weekend. Naja half 8...
 
Ik heb het toevallig een paar weken terug geprobeerd met het schaap. Maar mijn zoon van 2.5 snapte de bedoeling niet helemaal.
Mama schaap slaapt nog! Tja...
Heb ook gekeken naar die aap, maar hij is best bang in de nacht en denk dat zo'n aap niet echt bevorderlijk is, haha!

Hier is het maandenlang 5 uur geweest. Om knettergek van te worden, maar helaas weinig aan te doen.
Nu zijn we superblij met alles na 6 uur
 
Terug
Bovenaan