slaap

ik zou haar ook lekker laten slapen, was ze bij haar geboorte soms erg klein dat de verpleegkundige dat zei. Dan adviseren ze nl wel om na 6 7 uur te voeden. Ws komen er nog genoeg nachten dat ze wel eerder wakker wordt. Ik zou mijn eigen gevoel volgen en als je er erg onzeker van bent geworden bel je toch even je huisarts.
 
Hoi, ach weet je, je kindje kan zelf het best aangeven of ze wil drinken ja of nee. Mijn dochter slaapt soms ook erg vast, en als je haar dan wakker maakt om te drinken lukt dat bijna niet. Het CB zegt dat je een kindje niet langer dan 8 uur mag laten doorslapen de eerste maanden, maar ik denk maar zo: als je kindje niet suf of slap is na 9 a 10 uur slapen, met andere woorden, ze is heel vrolijk en levendig, dan kan ze het gewoon goed hebben. Onze dochter heeft dat ook. Ze groeit prima en is erg vrolijk. Je moet hier gewoon goed op letten. Hopelijk heb je wat aan mijn advies, maar volg je eigen gevoel en denk maar zo: geen enkele baby volgt het " boekje" van het consultatieburo.

groeten,
Diane
 
Ik ben het niet met het cb eens. Als jouw dochter honger heeft, komt ze wel. Gewoon laten slapen hoor!

Onze dochter is bijna 12 weken en slaapt al vanaf week 3 door (van ongeveer 23 tot 7/8 uur). Ze doet het er prima op.
 
Terug
Bovenaan