Slaap

Plassen en zweten... Vriendlief kan niet zonder dekbed slapen en ik kan niet met een dekbed slapen in deze periode van het jaar. En dan heb je het warm en ga je automatisch liggen draaien, hoewel dat eigenlijk helemaal niet gaat want ook ik kan die buik niet van de ene naar de andere kant zwiepen, laat staan pijnloos. En dan ook vaak nog een poes die aan het voeteneind ligt en nadat ze op de bak is geweest blijkbaar niet meer de weg terug weet en keihard gaat staan mauwen in de gang... Da's ook net een kind, alleen kan ze zichzelf gelukkig wel voeden haha.

Hey, herkenbaar!!

Hier moesten we er vanacht om 02:00u uit omdat de oudste zoon een kusje wou van opa en oma!! Ja ja... gelukkig konden we er wel om lachen, maar hij was helemaal overstuur.. zielig he!

Verder vooral met draaien pijnlijke buik, steken! En veel zweten ja, je blijft aan het wassen. Wij zitten regelmatig om 06:00u al beneden met de oudste. Ook heel gezellig, maar dan ben je om 14:00u smiddags alweer bek af. Vooral als je dan ook nog het liefst sávond met manlief tot 22u op de bank wil blijven zitten beneden. Van de andere kant, moet er toch aan wennen, want straks moet ik dr ook weer een paar keer per nacht uit voor de borstvoeding. Sterkte!

Liefs mammma

Ik heb afgelopen weekend het kraammatras onder m'n laken gelegd, voor het geval dat de vliezen zouden breken. Maar ik zweet me echt gek met dat ding onder m'n laken, ademt totaal niet. Ook niet erg bevorderlijk voor een goede nachtrust.

Vanaf 36 weken werd tegen mij gezegd door de kraamzorg, maar mag ook al eerder. Weet natuurlijk nooit van te voren wanneer je vliezen breken...

Terug
Bovenaan