Slaapcoach?

Hoi Saskia,Mijn werk doe ik vanuit huis dus de regio waar je vandaan komt maakt niets uit :). Je kunt bijvoorbeeld een telefonisch of video consult met mij inplannen, je krijgt dan tijdens het gesprek direct allerlei tips en adviezen. Na afloop ontvang je alle besproken informatie per mail. Als je meer wilt weten is het wellicht handig om mij een mail te sturen zodat we kunnen bespreken wat ik eventueel voor jullie kan betekenen! fbslaapcoach@gmail.com
Groet Frouke

Persoonlijk vind ik 4,5 maand nog erg jong. Ik denk dat je het beter met het consultatiebureau kan bespreken hoe je de flessen in de nacht kan afbouwen en hem langer laten slapen. 

hier een mannetje die al 4,5 jaar niet doorslaapt, dus met gebroken nachten kan ik mee praten ?. Bij hem heb ik inmiddels geaccepteerd dat het bij hem hoort. Is een erg ondernemend, slim en druk mannetje die in de nacht de geborgenheid zoekt. 

Suc6!

[quote quote=10522238]Persoonlijk vind ik 4,5 maand nog erg jong. Ik denk dat je het beter met het consultatiebureau kan bespreken hoe je de flessen in de nacht kan afbouwen en hem langer laten slapen. hier een mannetje die al 4,5 jaar niet doorslaapt, dus met gebroken nachten kan ik mee praten ?. Bij hem heb ik inmiddels geaccepteerd dat het bij hem hoort. Is een erg ondernemend, slim en druk mannetje die in de nacht de geborgenheid zoekt.
Suc6!
Ps. Ik gaf borstvoeding en kon het daardoor ook moeilijker in de nacht afgeven.

Terug
Bovenaan