Slaaphouding?

Wat is jullie slaaphouding nu? Kunnen jullie nog op je buik liggen?

Ik lig nog altijd op mijn buik met een been opgetrokken, als ik naar rechts lig dan doe ik een voedingskussen tussen mijn benen en als ik links lig dan niks, dit gaat nog super goed, ben ik echt blij om want kan niet slapen op mijn rug of zij

oww nee buik red ik echt niet meer is ook tevee druk op mn navelbreuk... ik lig of op mn rug of op 1 van mn zij kanten... met kussen eronder wel anders hangt mn buik zo hahah

ben echt een buikslaper normaal en slaap sinds het niet meer kan ook veeelllllll slechter helaas:S:S

Bij mij is slapen op de buik er ook al een tijd niet meer bij. Terwijl ik altijd op mijn buik sliep.
Nu draai ik de hele nacht. Als ik op mijn linkerzij lig dan begint de kleine te schoppen. Denk dat ik dan te veel op haar hoofdje druk ofzo.
Ook ligt er een kussen tussen mijn benen wat ik dan ´s nachts mee moet nemen met draaien.
Het slapen is dus een drama!
Maar als jij geen klachten hebt kan je volgens mij zo blijven slapen.

Groetjes Peet

Rechterzij met een kussen tussen mijn benen ivm bekkenklachten, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk in iedere positie oncomfortabel lig en vrij veel last heb van slapeloosheid.

Oh wat ben ik jaloers!!!! Je kan nog op je buik slapen. Normaal ben ik ook een echte buikslaper, maar kan dat al tijden niet meer.
Ik kan me geen echte goede houding geven, blijf gehele nacht draaien, en dan kussen mee nemen. Half over het kussen (soort van voedingskussen) heen, geeft nog het meest het gevoel van op je buik slapen.
Maar op dit mometn ook veel last van voorweeën dus van slapen komt niet zo veel.
Wel aterdag de gehele bank met zachte kussentjes bedekt en daar bovenop op mn buik (na veel gedraai eindelijk lekker) gaan liggen en ruim 3 uur geslapen.

op mn linkerzij met een klein kussentje onder mijn buik en een lekker dik kussen tussen de knieen......enig nadel: slaap in mijn linkerarm, haha! Anders op mijn rug met mijn benen op het dikke kussen of ik hang half op mijn linkerzij en half op mijn rug met mijn vriend zijn billen als rugsteun, haha! Maar nachten doorslapen lukt niet meer hoor! Vannacht ook weer elk uur op de klok gezien
@Peetje: Ik mag van de beebie niet op mijn rechterzij liggen, haha! Zwaaaaaaaaar protest komt er dan!! :)

liefssss

Ohhhhh ook ik ben enorm jaloers!!!!!!!! Dat je nog op je buik kunt slapen!!!!!!
Ik ben ook een echte buikslaper, dus sinds ik niet meer op me buik kan slapen( en dat is al een hele poos) lig ik nu afwisselend op de zij met een voedingskussen of op me rug. Waardeloos, want echt lekker slapen is er niet meer bij. Vaak mag ik van ons kleintje ook niet eens op me linker zij liggen, want ook hier is ons kleintje dan flink aan het protesteren. Indd alle posities liggen niet prettig en heb ook regelmatig al tegen me man gezegd dat ik straks blij ben dat ik me eigen lichaam weer terug heb, zodat ik weer op me buik kan slapen.

Liefs marielle

Kan jij nog op je buik slapen????dat kan ik al vanaf de 4emaand niet meer!
Snik snik,ik mis het enorm,hale luja zal ik blij zijn als ik straks + _ 5weken weer op m,n buik kan slapen!!!

Terug
Bovenaan