Slaaphouding?

buik slapen heb ik nooit echt gedaan ivm mijn grote borsten.dat lag nooit fijn.
ik lig nu of op mn linker of rechter zij met een kussen tussen mn benen.maar ook ik lig eigenlijk gewoon helemaal niet meer lekker,slaap ook heel slecht door de bekken klachten.
mijn buik zit ook behoorlijk in de weg moet ik zeggen en de baby protesteerd als ik iets teveel op mijn buik "lig" moet echt op mn heup liggen en niet ietsjes verder naar voren.
ben wel blij als ik straks weer kan liggen zoals ik wil hoor!
liefs kim 34 weken

Ik slaap op mijn linker of rechterzij. En ik zeg alvast sorry tegen iedereen, maar zaterdagavond zijn we even de kroeg in geweest. Lag rond 1 uur, en om half 9 de volgende dag heeft frank me even wakker gemaakt of ik niet beter even naar de wc kon gaan. Dat heb ik gedaan met m'n ogen dicht een stukje brood gegeten en ben weer gaan liggen tot 12 uur.

Ik slaap iedere nacht nog door, ik hoef er nog steeds niet uit te plassen. Ben echt een bofkont!

pff ik slaap al vanaf het begin niet meer op mn buik, omdat mn borsten al snel pijn deden...

inmiddels is ook de rug allang afgeschreven want die doet juist pijn door de bekkentoestand

dus ene zij of andere, met voedingskussen. omdraaien is een hele toer en maakt je klaarwakker, maar moet toch een aantal keren per nacht...

Ik wil ook op mn buik slapennnnnnn.....
Ik slaap altijd op mn buik, en soms draai ik perongeluk op mn buik maar vindt t eng dadelijk plet ik de baby denk ik dan... dus lig nu op mn zij met een dik kussen tussen mn benen en 1 onder mn arm en 2 onder mn hoofd, maar moet zeggen dat ik toch best lekker lig, alleen ben ik een draaier dus ben snachts flink aan t verhuizen als ik me om wil draaien hahaha.... En mn man komt snachts elke keer een kussen tegen die dan op zn kop ligt ofzo hahaha... Maar zo gauw ik ben bevallen die eerste nacht draai ik weer eens lekker op mijn buikje... (als t geen keizersnee wordt iig)

Succes dames...

Ik kan helaas ook allang niet meer op mijn buik slapen. Ik slaap nu op mijn zij of op mijn rug, maar ik vind het niet lekker slapen op mijn rug. Maar ja ik krijg zo'n pijn in mijn bovenbenen van het slapen op de zij.
Ik slaap ook niet meer zo lekker, wordt gemiddeld 2-3 keer wakker per nacht en meestal moet ik dan ook plassen. Ik ben allang blij dat mijn dochter weer goed slaapt 's nachts (die is een paar maanden ineens vaak wakker geweest), dat scheelt weer!

ik lig ook niet meer lekker en draai ook continue.
ik slaap op 1 van de zijden met een kussen tussen de knieen en een kussen onder de buik.
ook moet ik er s`nachts regelmatig uit om te plassen of te drinken.
drinken bij het bed is geen optie want dan heeft zoonlief hem leeg s`ochtends.:-s

gr lenie

Terug
Bovenaan