Slaapjes overdag

Heee sharonski,

Dat bedoelde ik dus ook inderdaad met het eten. Myrthe krijgt gemiddeld om de 4u de fles en niet iedere keer als ze wakker wordt hoor.
Vaak huilt ze dan om eruit te willen niet omdat ze honger heeft.
Probeer 's nachts of hij gewoon te sussen is met een kroel, speen of een kusje.
Niet alle kinderen pikken dat, maar je kan het wel een uurtje aankijken.
Dus maak een schema qua eten voor jezelf en laat hem eraan wennen. Om de 3 uur, of 4 uur.
En is ie na 2,5uur echt niet meer te troosten dan vind ik dat je het ook niet te lang moet rekken want ook hij moet aan zo'n schema wennen.

Ik zal Myrthe dr schem ook ff opschrijven:

tussen 6.00 en 7.30u flesje (Is 200cc maar vaak drinkt ze maar 100cc dan krijgt ze rond 9.30u nog een papje)
Na de fles weer naar bed. Soms slaapt ze een uur soms 2 uur.
11.30u-12.00u  weer fles van 200cc of gedeelte fles gedeelte pap
Weer naar bed als ze moe begint te worden. Dit verschilt per keer, tot die tijd lekker spelen op de grond of ff boodschapje halen.
15.30u- 16.00u flesje van 230cc
Daarna weer slapen als ze begint te jengelen. Soms is dit gelijk na de fles verschilt weer per keer.
Na 18.30u blijft ze wakker gaan we spelen en badderen
19.30-20.00u laatste fles van 230cc met nutrix Dit met vast ritueel van pyama aan, slaapzakje aan, rustig muziekje en de fles.
Na de fles dikke kus van ons allebei, hop in dr bedje. Zeggen ik hou van jou, lekker slapen en tot morgen en dan slaapt ze de hele nacht.

Succes
Reneke

Zifjon is nu 6,5 maanden en slaapt gewoon nog na elke voeding als hij 1 tot maximaal 2   uur wakker is dan is dit veel. in de avond gaat hij om 06:30 naar bed en maken we hem om 21:30 wakker voor zijn laatste voeding dan slaapt hij meteen weer verder tot ongeveer 07:00 soms 7:30. Ik vind het soms wel jammer en wilde dat hij wat vaker wakker was. het is wel zo dat als hij wakker is hij enorm druk is en alles tegelijk wil leren en uitproberen. Zeg maar gerust dat er dan een kleine tornado aanwezig is :)

Liefs van Mariska en Zifjon

Terug
Bovenaan