[quote quote=10399697]Ja ik snap dat ik uiteindelijk weinig meer kan doen dan het accepteren want als hij niet slaapt, slaapt hij niet maar dacht misschien doe ik iets verkeerd. Eigenlijk ook omdat je overal hoort dat kindjes 2-3 langere slaapjes doen, dan is het net alsof wij iets “niet goed” doen. Juist eerder in bed leggen is het ook niet dan gaat hij of liggen kletsen tot hij 1,5 uur wakker is of huilen. En we dagen hem ook echt wel uit in de tijd dat hij wakker is, zowel fysiek als mentaal. Meestal valt hij ook als een blok in slaap maar nu voortaan dus wel maar 30 minuten. Vreemde is als we snel na zijn slaapje met de auto weggaan hij wel weer in slaap valt, dan lijkt het toch alsof hij nog wel meer slaap had ook al viel hij eerder niet opnieuw in slaap..[/quote]
Ik snap je wel hoor, maar je doet niets verkeerd. Ik had gisteren onze dochter in bed gelegd en toen besloot ze een feestje te gaan bouwen. Uiteindelijk in de kinderwagen gezet en gaan lopen en mevrouw viel in slaap ?? Als ze wakker is, dan is ze gelijk 'aan'. Ze loopt de hele dag langs de meubels, achter haar loopkar, is aan het dansen of kruipt weer ergens naartoe. Kind zou kapot moeten zijn ? Ik baal wel eens van die korte slaapjes. Ik wil ook gewoon eens even zitten, maar blijkbaar is het goed zo. Als ze wakker is en ik zie dat ze nog moe is, dan leg ik haar gewoon weer terug. Soms slaapt ze dan nog 1,5 uur. Ze ligt nu nog naast me te slapen. Ze ging om 19.30 uur naar bed gisteravond. Daar kan ik dan weer niets van zeggen
Ik snap je wel hoor, maar je doet niets verkeerd. Ik had gisteren onze dochter in bed gelegd en toen besloot ze een feestje te gaan bouwen. Uiteindelijk in de kinderwagen gezet en gaan lopen en mevrouw viel in slaap ?? Als ze wakker is, dan is ze gelijk 'aan'. Ze loopt de hele dag langs de meubels, achter haar loopkar, is aan het dansen of kruipt weer ergens naartoe. Kind zou kapot moeten zijn ? Ik baal wel eens van die korte slaapjes. Ik wil ook gewoon eens even zitten, maar blijkbaar is het goed zo. Als ze wakker is en ik zie dat ze nog moe is, dan leg ik haar gewoon weer terug. Soms slaapt ze dan nog 1,5 uur. Ze ligt nu nog naast me te slapen. Ze ging om 19.30 uur naar bed gisteravond. Daar kan ik dan weer niets van zeggen