slaapjes

A

Anoniem

Guest
Hoi,
ja hoor, denk ik een beetje door te hebben hoeveel Isis slaapt overdag, slaapt ze de laatste dagen weer veel meer! Maar ja, ze is ook zo actief/energiek als ze wakker is!

x Esther
ps: vanmorgen was ze om 6 uur al klaarwakker, ben ik iets mnder blij mee, maar we gaan maar gewoon met de stroom mee!

wat ik eigenlijk ook wilde vragen, maken jullie je kindjes weleens wakker? Of laten jullie ze altijd uit zichzelf wakker worden,
x Esther

Hoi,

In het begin ( tussen 3 maanden en 5 maanden) maakte ik onze dochter wel wakker, om te proberen haar een slaap- en eetschema aan te houden en zodat ze 's nachts ook goed zou slapen. Nu doe ik het al een tijdje niet meer zo. Ze slaapt 's nachts goed door en dan mag ze overdag lekker zelf wakker worden.
Maar af en toe (als we echt ergens heen moeten ofzo), dan loop ik wel eens haar kamertje in en dat wordt ze natuurlijk 'toevallig' wakker...

gr,
Sabine

Ik maak haar wel wakker, omdat ik een beetje een ritme erin wil houden.
Chloë kan bijvoorbeeld om 6.00 al wakker zijn,. even kletsen en dan weer verder slapen. Maar dan zou ze zo doorslapen tot een uur of 10. Dat wil ik niet, dus maak ik haar altijd tussen 8 en 9 wakker, als ze al niet wakker is.
's Middags vind ik het niet zo belangrijk. Maar aan het begin van de avond slaapt ze ook nog en maak ik haar meestal rond 7 uur wakker. Rond 8 uur krijgt ze de fles en daarna gaat ze weer lekker slapen. Als ik haar niet wakker maak, slaapt ze tot de fles en krijg ik haar niet in bed voor 9.30 en dat vind ik te laat.

Als de oudste naar school gaat, moet ik haar ook wel wakker maken..
Sil

Hoi Esther,

Heather slaapt ontzettend veel de laatste tijd maar is dan ook heel actief. En ik laat haar maar, als ze door haar voeding heen slaapt, jammer dan, dan krijgt ze die wel wat later.

In het begin (  drie maanden geleden dus zo'n beetje) heb ik haar wel eens wakker gemaakt, maar dat werkt bij haar niet. Sjagrijnig en geen honger, niet bepaald een ideale situatie. Dat doen we dus  niet meer.

Nu denk ik maar 'ach, als je erge honger hebt wordt je vanzelf wakker'.

Groetjes, KT

hoi hoi,

Ik maak haar dus niet meer wakker, of het moet te gortig worden.
smorgens slaapt ze niet (meer) mits de nacht goed is verlopen, anders 1 uurtje (van 10 tot 11)
smiddags van 2 tot 4-5, met hier en daar een 1/2 uur verloop.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Als ik Daisy wakker maak is ze gelijk sjacherijnig en dat doen we dus niet meer. Maar goed, ze is 's morgens tussen  6 en half 7 wakker dus het is niet echt nodig :)
's morgens en smiddags slaapt ze anderhalf uur dus ik laat haar lekker liggen. Het is echt maar heel soms dat ze langer slaapt en het komt wel eens voor dat ik om de verkeerde tijd bij het consultatieburo moet zijn ofzo. Maar goed, dan is ze dus effe niet te genieten. Totdat we op de fiets stappen want dat vind ze super leuk.
groetjes,
belinda

Hoi.

S`morgens hoef ik Teun nooit wakker te maken,hier is het tegenwoordig ook 6 uur!!
Eerst was dat 8 uur,ohhh wat was dat fijn zeg!
Heel af en toe door de dag heen,maar ik laat hem meestal wel slapen tenzij het etenstijd is anders loopt alles in de soep.
Als ik hem wakker maak lacht hij meteen dus erg zal hij het niet vinden denk ik.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan