slaapjes

Wakker maken doe ik overdag ook bijna nooit, of het moet al heel laat worden of als we ergens naartoe moeten.
Smorgens Slaapt ze (net als wat sil, geloof ik??!,  al zei) ook zo tot 10.00 uur als ik haar zou laten liggen. Dat vind ik te laat (komt het savonds zo laat uit) dus ik maak haar ook tussen 8.00 en 9.00 wakker. Als ik moet werken om 7.15.

Hoi meiden,  
Isis heeft haar 'wekkertje' echt op 6:45/7:00uur staan, overdag maak ik haar bijna nooit wakker, vind het veel beter als ze zelf wakker wordt (mits ze wakker schrikt), tijdens haar derde slaapje maak ik haar wel wakker, anders begint haar nacht te laat.
's morgens slaapt ze 1,5 uur, 's middags 2 uur en rond 18:00 ook nog ruim een uur. En dan 's nachts een uurtje of negen. Ze zal het wel nodig hebben.
x Esther

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op 't forum.
Wie kan mij advies geven?? Ik heb een zoontje van ruim 7 maanden. Hij eet goed en slaapt overdag de ene keer heel veel en de andere keer weer bijna niet. 's Avonds gaat hij om uiterlijk 20:00 naar bed hij is dan ook echt moe. Maar 's ochtends komt hij al om 04:30 of om 05:00. Soms valt hij dan nog voor een half uur in slaap. Voorheen sliep hij door en moest ik hem soms wakker maken. Ik heb al vanalles geprobeerd. Wie van jullie weet raad?

Bedankt, Renée.

Tja, das moeilijk, Isis was vanmorgen ook weer 5:44 wakker (meestal rond 7:00uur) Hoe zijn zijn slaapjes overdag?

x Esther

Terug
Bovenaan