slaapkamer

Hoi

Ik heb nu al een aantal van jullie gehoord over een nieuwe slaapkamer.
Mag ik vragen waarom nu al?
Zelf vind ik de kamer nog helemaal goed,we hebben wel het een en ander verzet,want er komt steeds meer speelgoed.Maar verder is er nog niets mis mee.
Als ze 4 wordt dan vind ik het een mooie tijd om een andere kamer te krijgen.
Dan wil ik eigenlijk ook dat de oudste (dan 12 jaar) en de jongste (dan 4 jaar) van kamer wisselen.Puur voor de ruimte.En beide zijn ze dan toch aan wat anders toe ivm naar een (nieuwe) school gaan.

Ik ben benieuwd!

Groetjes Jessica

Hoi hoi,

Rik krijgt eind dit jaar een nieuwe kamer omdat hij het kwa lengte niet gaat redden denk ik tot zijn 4e jaar haha.
Nu hebben wij zijn babykamer 2e hands op MP gekocht en wil ik heel graag een mooie nieuwe kamer kopen, nu hij ouder is en er meer van snapt.

Dusssss dat zijn mijn redenen.

Groetjes Saskia
mv Rik 20 mnd

Marissa haar kamer hoeft voorlopig ook echt nog niet anders. Ze slaapt er natuurlijk nog niet maar zeker tot haar 3e blijft ze in haar ledikant. Ze gaat er pas uit als het niet meer past of echt niet meer gaat. Het enige wat we op den duur gaan veranderen is een groot bed en de kleuren op de muur, maar haar meubels blijven. Maar voorlopig hier dus helemaal niets anders

groetjes Linda

Hoi,

Veerle is nu 21 maanden en slaapt ook nog steeds op haar eigen slaapkamertje en ledikantje. Ik ben op 27 januari 2009 bevallen van een tweeling en wij hebben er bewust voor gekozen om voor de tweeling nieuwe meubeltjes aan te schaffen. Ik vind haar nog veel te jong om over te gaan naar een junior bedje. Als ze echt niet meer in haar ledikantje past gaan wij pas over naar een ander kamertje.

Groetjes, Floor

Toevallig heeft Feline noodgedwongen andere meubeltjes. Want de meubels die ik heb gekregen van schoonzus pasten niet op de babykamer. Ze heeft wel nog haar ledikant, maar wel andere commode en kast.
Als je het leuk vind om de kamer te veranderen moet je het gewoon doen, leuk toch!

Het enige waar ik voor wil waarschuwen: laat ze niet te lang in het ledikant slapen, want ze kunnen er uit klimmen.... Zelfs een meisje als Feline die echt nooit wild doet.   Zie topic....

groetjes Maris

Vera wordt in augustus grote zus en we willen de babykamer de babykamer houden. Als er geen kleintje op komst zou zijn dan zou ze ook lekker op haar eigen kamertje blijven hoor. Voldoet nog prima, maar goed om nu straks 2 babykamers te hebben is ook een beetje teveel van het goede.
groetjes daniela

Lotte heeft ook een iets ander kamertje gekregen i.v.m. de aantocht van haar nieuwe broertje.

Wij hebben wel een andere commode voor haar gekocht (tweedehands) en een nieuwe kledingkast, want de kleertjes die moesten hangen pasten niet meer in haar babykledingkast. De baby krijgt nu haar commode en kast.

Zolang Lotte nog goed in haar ledikantje ligt, hoeft ze er van mij niet uit. Ik hoop eigenlijk het peuterbed over te slaan en haar over te laten stappen naar een groot bed. Vroeger hadden wij ook geen peuterbedden. De zijkant van haar ledikantje kan er uit, dus zo kan ze er op een gegeven moment toch zelf uit. Ze is erg klein, dus waarschijnlijk kan ze tot aan haar 4e jaar nog zeker in het ledikant.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan