slaapkamer

Wij gaan verhuizen daarom krijgt ons zoontje een nieuwe kamer met een nieuw groot bed. Daarnaast past hij bijna niet meer in z'n ledikant!

Jesse slaapt trouwens al geruime tijd onder een dekbed, en dat gaat heel goed, hij doet netjes z'n armpjes er steeds overheen, ook als hij slaapt! Dus ik ben niet bang voor de overgang naar een groter bed....misschien alleen het eruit vallen!

Groetjes
Angel

Hoi,
Ook ik heb nav dit onderwerp nog een vraag.
Ik lees hier dat sommige vinden dat hun kindje niet meer in het ledikantje past??
Wat ''past'' er niet meer dan?
Ik ben gewoon benieuwd hoor?
Lieve is niet klein, en zeker niet rustig..haha, maar past er echt voorlopig nog wel in hoor..
Lieve ligt ook echt niet stil, dus raakt ook wel regelmatig de zijkanten, maar juist met een groot bed valt ze er alleen maar eerder uit lijkt me??!!
Ik hoor het wel..
Gr Rina

hoihoi,

ik verbaas me ook altijd dat de kindjes niet meer passen. Misschien heb ik 3 dwergen grootgebracht maar zeker tot hun derde passen ze echt nog in het ledikantje.Bij mijzijn de 2 oudste uit het ledikantje gegaan toen ze met slaapzak en al eruit gingen klimmen.
Dat was rond de 2 1/2 jaar en ik hoop dat levi het ook zolang volhoud.

groetjes chimene

Hee hoi!

Alice krijgt ook een nieuwe kamer maar ook alleen omdat ze een broertje/zusje krijgt! De babykamer blijft dus gewoon babykamer en deze is ook direct tegenover onze eigen kamer. Wij kopen er wel een ledikantje bij. Het ledikantje waar Alice nu in slaapt kan worden omgebouwd tot peuterbedje dus dat voldoet eerst nog wel, hoop wel dat ze nog een hele tijd erzo in kan blijven!
En Alice is vrij lang maar het past echt nog gemakkelijk!

Groetjes Alberdien

Mijn zoontje heeft ook andere meubeltjes gekregen omdat we over 3 maanden een tweede kindje verwachten. Hij heeft een nieuwe kledingkast met bureau gekregen. Hij slaapt nog wel in het ledikant. Hij past er nog goed in en ik vind het wel prettig zo. Voor de baby hebben we de eerste maanden een wieg en dan krijgt de baby het ledikant en mijn zoon een junior bed. Mijn zoon is nu 19 maanden. Ik verwacht dat hij nog zeker een half jaar in zijn ledikant ligt. Ik vind ook dat hij nog lang niet uit het ledikant gegroeid is en het zal ook nog wel even duren.

Groetjes

vera heeft een andere kamer gekregen omdat er een broertje of een zusje komt.
we hebben voor haar meubels gekocht via marktplaats. roze met lila.....meisjesachtiger kan niet he??? ze heeft een nieuwe klerenkast, comode en een ledikantje. ik vind haar nog te klein voor een peuterbedje of een ander soort bed. zolang ze hier nog niet uitklimt blijft ze er mooi inliggen. voordat ze overging naar de nieuwe kamer had ze al haar nieuwe bedje zodat ze daar alvast aan kon wennen. we hebben een aantal krijs avonden gehad omdat ze niet wilde slapen maar na een kleine week was ze helemaal blij met haar nieuwe kamer. ze geeft nu zelfs aan als ze naar bed wilt. heel handig

Terug
Bovenaan