slaapkamerindeling

Hoi Manda,

Wij hebben 3 slaapkamers boven en slapen zelf op zolder. Best wennen hoor om boven de kinderen te liggen. De kamers van de oudsten zijn redelijk groot, maar de babykamer is behoorlijk klein. Dit was eerst de computer-/logeerkamer. De eerste jaren zal de ruimte voldoen, maar daarna gaan we waarschijnlijk twee kinderen een kamer laten delen en de babykamer omtoveren tot speel-/computerkamertje voor alle kinderen. Of dat een geslaagd plan is  zal dan moeten  blijken, maar tijdens onze vakantie afgelopen week vonden broer en zus het prachtig om de slaapkamer te delen. De eerste nachten was papa 'politieagent' die er tussen lag tot ze sliepen,  maar daarna hebben ze niet meer gekeet. Wat  van elkaar wakker worden betreft: dat valt ons ook erg mee. Onze dochter slaapt nu eindelijk (na 1,5 jaar) redelijk door, maar  was dus lang  regelmatig luidruchtig wakker.  Voor onze zoon zo'n vertrouwd geluid, dat hij er niet wakker door werd.  

Niet teveel piekeren zou ik zeggen (makkelijker gezegd dan gedaan ); kinderen zijn flexibeler dan je denkt.  Ik merk trouwens aan mijzelf ook dat ik  van alles en nog wat zo snel mogelijk gedaan wil hebben. Zou de nesteldrang begonnen zijn???

Groetjes Sacha      

Die nesteldrang daar heb ik altijd wel last van eerlijk gezegd. Haha.

Misschien is het wel een goed idee om ervan uit te gaan dat de kinderen inmiddels zo gewend/vertrouwd zijn aan de bestaande (huil) geluiden dat ze er makkelijk
doorheen slapen.
Ja, dat probeer ik maar te doen.

Ze heeft net trouwens zeker 1 uur en een kwartier liggen huilen/roepen in bed   , maar nu slaapt ze geloof ik toch.

En ik ondertussen maar van alles doen om   niet stil te zitten en het gehuil te moeten horen (de was is wel gestreken inmiddels .....da's een voordeel, dat wel.)

Groetjes Manda

hoi manda,

de oudste van mij is 6 en de jongste 2,5, de oudste is het gehuil van die andere ook idd wel gewend dus ze wordt er niet gauw wakker van, maar zoals afgelopen nacht hoestte de jongste erg en was veel wakker, toen heb ik hem uiteindelijk maar bij ons gelegd, want demi werd er wakker van, en die moet s'morgens gewoon naar school, dus dan vind ik dat wel zielig........

maar ik denk ook dat het best goed zal gaan, vaak als je,je druk maakt valt het erg mee.........tenminste dat is bij mij vaak zo, en om ons nu drukker te maken over dingen als anders is geen probleem he

succes ermee! ik hoop voor je dat je gauw bij elkaar kunt leggen zodat zij maar ook jij eraan kunt wennen!

groetjes susanne

Wouw!   Mooi hoor, Hilal.
Echt af gewoon he?

Ik kan wel een foto maken...van het behang (de rol dan he )
Er wordt flink verbouwd, maar natuurlijk (naar mijn idee) niet snel genoeg.

Nog meer kamers klaar????

Liefs Manda 31.0

Hallo,

Wij hebben boven 3 slaapkamers. Waarvan op onze kamer geen kastruimte is. Wij hebben de outste op de grootste kamer liggen, dat was eerst onze aankleed kamer met inloop kasten e.d.  ( Hij heeft net een nieuwe kamer, zo mooi geworden. ) De baby komt op de kleinste kamer. Die hebben we ook helemaal nieuw. We hebben het huis uitgebouwd en daar onze kleding kasten enzo gemaakt. Wij hebben ook onze badkamer beneden, dus eigenlijk is dit voor ons ideaal!!!
Was best een opgave, maar het huis is er echt beter van geworden, hahaha
Maar als we ooit een derde willen, moeten we verhuizen. En dat zouden we ook doen.

Groetjes

Terug
Bovenaan