Slaapkop Jasmijn!

Ik zou haar toch wakker gaan maken overdag want anders blijft ze in het verkeerde ritme.
En zoals ze hierboven schrijven niet te gezellig maken sávonds.
Ik hoop dat het werkt bij haar.

Ik zou haar toch wakker gaan maken overdag want anders blijft ze in het verkeerde ritme.
En zoals ze hierboven schrijven niet te gezellig maken sávonds.
Ik hoop dat het werkt bij haar.

Hoi Babette,

Ik zou haar overdag echt om de drie uur wakker maken voor een voeding. En slapen idd met gordijnen open. Maar lastig is het he? Joost had vannacht ook in ene geen zin om te slapen, en nu slaapt ie als een roosje...

Hoi Babette,

Ik zou haar overdag echt om de drie uur wakker maken voor een voeding. En slapen idd met gordijnen open. Maar lastig is het he? Joost had vannacht ook in ene geen zin om te slapen, en nu slaapt ie als een roosje...

Overdag keurig elke 3 uur wakker maken om te voeden. En als ze inslaapt broek uit en een natte washaabd bij de had. Nee dat vindt ze niet leuk, maar het helpt wel enorm om haar wakker te houden ;). Probeer overdag na de voeding even met haar te 'spelen'. En gewoon de standaard dingetjes te doen. Luier verschonen etc... En haar dan wakker te houden door de koude washand. En snachts als ze voeden en wegleggen. Onze kraamzorg was ook erg van de regelmaat. Snachts alleen voeden op verzoek overdag gewoon om de 3 a 4 uur. Lag eraan hoe vaak ze snachts waren geweest. En het werkte! Regelmaat is gewoon het beste voor je baby daar ben ik wel van overtuigd.

Hey dames!

Thanks voor de tips, ze slaapt nu inderdaad overdag met het gordijn open en 's nachts goed in het donker. Ben ook overgestapt op het om de 3 uur voeden overdag want ze kwam gewoon zelf niet.... Maar dat heeft ze inmiddels door dus ze past zich wel snel aan.... Vannacht was ze druk tot 00.30 uur dus dat was alweer beter dan 4.00 uur haha

En we doen een ritueeltje voor het slapen gaan 's avonds nu, even lekker een badje een uurtje na het voeden, dan even lekker masseren en terug in bed... het lijkt te werken :D

In mijn buik was ze overigens ook altijd 's avonds wat drukker dan op andere tijden...

Terug
Bovenaan