slaapprobleem!!

A

Anoniem

Guest
ik ben nu bijna 36 weken en heb al een paar weken dat ik snachts geen oog dichtdoe.of ik nou wakker word omdat ik moet plassen,of dat ik moet plassen omdat ik toch wakker ben weet ik niet.ik word er in ieder geval knettergek van.ik ben blij als om 4 uur mn mans wekker afloopt en ik eruit kan.ik viel vanmorgen haast om van vermoeidheid,maar slapen ho maar.het word hoog tijd voor wat hulp.heeft iemand tips?iets homeopatisch,of een huis-tuin en keukenmiddeltje.mijn laatste redmiddel zal zijn een slaapmiddel op recept.kan ik hiervoor bij mn vk terecht?of moet ik daarvoor bij mn huisarts zijn?ik ben niet zo'n fan van mn huisarts.heeft er iemand goed baat bij een bepaald middel,wat uiteraard mn kindje niet schaad?
ik hoop dat iemand een gouden tip heeft.zo ben ik echt niet klaar voor een bevalling!!
alvast bedankt.
groetjes kari

het hoort erbij zeggen ze dan.

heb je al geprobeerd om er smiddags weer in te duiken.
Gewoon een boterham om 12 uur en dan lekker weer je mandje in.
Vooral verder niets plannen die middag en dan wel zien wanneer je wakker wordt.

ik dacht ook dat dat niks werd maar na 2 middagjes proberen viel ik toch zeker elke keer een uur tot 1,5 uur in slaap en kon ik daarna de hele wereld weer aan.
Er zijn zowat geen middeltjes en slaaptabletten zou ik helemaal niet aan beginnen.

Eventueel een beker warme anijsmelk, een banaan schijnt ook slaap verwekkend te kunnen zijn.

succes.

mirinda
34w3d

Hoi,
Ik heb de laatste paar weken van mijn zwangerschap Dormiplant gebruikt, dit op advies van de vk. Het is homeopatisch en je kunt het bij de DA ed kopen.
Eerst gebruikte ik druppeltjes van dr vogel maar die waren zó vies. Dormiplant zijn tabletjes.
Succes en hopelijk slaap lekker.
Groetjes Rene