Slaapproblemen baby 6 maanden

Bij ons is het ook heeeel vaak 5 uur en dan opeens weer een keertje 6/7 uur. Ik ga ermaar vanuit dat het door ontwikkelingssprongen komt. Rond 5,5/6 maand begon hij te tijgeren. Nu optrekken en kruipen (8 mnd) nachten zijn ook gelijk weer slecht. Lange adem hebben? Bij ons maakt het niets uit hoeveel hij slaapt overdag, de nachten gaan niet beter als hij minder of meer slaapt. Maar dat kan per kind verschillen natuurlijk☺️

Zo herkenbaar! Onze jongste zoon nu 5.5 maanden en exact hetzelfde verhaal (echt precies hetzelfde, bizar!!)
Als het goed is gaat het vanzelf wat langer worden. Dat herinner ik me tenminste van onze oudste zoon. Alles is en blijft een fase. Komt echt vanzelf. Accepteren en meebewegen, maar dat doe je al volgens mij..

Pff heel herkenbaar. Zitten wij nu ook middenin. Ons zoontje is 6.5 maand en ook erg onrustig in de nacht. Ik heb het idee dat het komt door het omrollen en hij probeert te tijgeren/kruipen. Helaas ook 's nachts.. ;) ik denk dus een sprongetje of miss tandjes? Wie zal het zeggen..

ik heb het maar geaccepteerd en vertrouw er op dat het snel beter gaat. Tot die tijd gaan wij er gewoon om en om heen 's nachts. Hoe vervelend en vermoeiend ook..

Succes!!

Pfff herkenbaar kan ik zeggen. Onze zoon is 7 maanden en ik heb nog geen nacht doorgeslapen sinds zijn geboorte. Ik ben zo dood en dood moe. Hij is daarbij ook om 0500 uur klaarwakker. Het doet de relatie tussen mij en mijn partner ook geen goed. Wat ik vooral merk is dat letterlijk iedereen een ander advies geeft en ik er compleet gestoord van wordt. Sorry aan mijn reactie heb je dus eigenlijk helemaal niks behalve herkenning, je bent niet alleen, hoop heeeel erg voor jullie dat jullie kindje snel beter en langer slaapt en tot die tijd, hold on girl!!!

Inmiddels zijn we enkele dagen verder en slaapt meneer sinds afgelopen woensdag onder een fedde en Kees lakentje. Ik moet nog een beetje puzzelen hoe dit het beste werkt want tot nu toe ligt meneer halverwege de nacht gewoon boven op t lakentje (strakker aantrekken zou je denken, maar dat is lastig). In ieder geval gaat t al iets beter, maar of dit door t lakentje komt of toeval is zou ook kunnen. Hij is nog super vroeg wakker maar ik hoef er snachts niet meer elke twee uur uit.

Terug
Bovenaan