slaapproblemen snachts

@judithmb1 Je suggereert dat ik heb gezegd dat op de buik draaien in een puck a baby veiliger is dan in een gewone trappelzak. Dat heb ik echter niet gezegd. Ook heb ik het niet over een puck a baby maar over The Bag VAN puck a baby. Het enige dat ik heb aangegeven dat dit een hele warme en comfortabele slaapzak is waardoor je geen lakentjes en dekentjes nodig hebt en ze dus niet weggetrapt kunnen worden. Maar is maar een onschuldige tip hoor. Iedereen moet doen waar hij of zij zich prettig bij voelt.

afgelopen nacht maar 2 keer bij pascal geweest.
geen idee waarom hij vanacht beter sliep.

vanavond heeft pascal een papfles gehad.
toen hij net op bed lag heb ik hem 2x weer terug moeten draaien van buik naar rug. hij is nu ong een uur rustig.

ben benieuwd..............

het vervelende van slaapzakken, of wat voor zakken dan ook is dat pascal niet genoeg ruimte heeft om zijn knieen op te trekken.

@Firstmom; mijn exuses, ik had idd begrepen dat je het id had dat een puckababy ( voor de grotere) veiliger zou zijn. Aangezien je schreef dat ze er mee op hun buik konden rollen en het veilig genoeg zou zijn. Wat is trouwens het verschil met The Bag van pack a baby? Is dit gewoon een heel ander merk of heb je het dan over puckababy die er voor verschillende leeftijden zijn?

alicia heeft een slaapzak van 110 cm. omdat zij erg beweeglijk is en bij deze slaapzak zijn de armgaten heel klein. wel is het een dunne slaapzak omdat ze onder een dekbed slaapt.
bij mij op stage heeft ze een slaapzak van 90 cm en ook daarin kan ze alle kanten op. haar benen optrekken (dan trekt de slaapzak ook mee). in een 70 cm slaapzak hoef ik der niet meer te proppen aangezien ze 78 cm is :p

@judtihmb1 Is al goed. The Bag is van Puck a baby en is zeg maar de opvolger van de puck a baby slaapzak. Zitten mouwen aan. En je kunt er van alles aan en af ritsen voor verschillene seizoenen. En op de een of andere manier vindt Caspar het echt veel fijner dan een gewone slaapzak. Mag ook wel, want dat ding kost E 100,00. Ik heb daarom lang getwijfeld, maar ik ben super tevreden. Het geeft ze op de een of ander manier hetzelfde veilige gevoel als de puck a baby. Keerzijde is dat ie zonder die slaapzak niet slaapt. Maar hij is tot 100 cm. Dus we kunnen nog even vooruit.

@mam van een kleuter; ik heb inderdaad van de week de slaapzak weer tevoorschijn getoverd. ik heb geen idee hoe hij het doet, maar hij legt bijna een knoop in zichzelf met slaapzak. het was een maat 110, indertijd gekocht met het oog op ruimte om te bewegen en te rekken/strekken.
maar het ziet er al niet eens comfortabel uit. ik had er ook geen prettig gevoel bij, geen idee waarom.

hij slaapt nu de laatste paar dagen zonder dekens. en als wij naar bed gaan dekken we hem toe. en meneer slaapt weer als vanouds.
mocht hij snacht s de dekens weer hebben afgeschopt, dan meld hij zich weer op den duur.

maar ipv tig keer per nacht hoeven we er nu hooguit 2x uit. 1 keer om toe tedekken, en 1 keer om te verschonen.
we maken winst!!!

Terug
Bovenaan