SLAAPPROBLEMEN/VROEG WAKKER ZIJN

Ik heb even voor je gegoogled, op marktplaats en op e-bay gekeken, maar overal is hij 49.95 euro zonder verzendkosten als je vooruit betaalt. E-bay was 40 euro, maar dan nog 10 pond=15 euro verzendkosten, dus duurder. Groetjes!
 
Hoi

Wij hebben ook een dochter van 5 die altijd vroeg wakker is.
Wij hebben ook een wekkerradio gekocht en de eerste en de laatste twee cijfers afgeplakt. Ze hoeft dus maar 1 cijfertje in de gaten te houden en als die op de 7 staat mag ze uit bed komen.
Dit werkt ontzettend goed en paps en mams kunnen nu weer lekker tot 7 uur slapen.

Groetjes Carola
 
Heb nog een andere wekker gevonden: de bunny alarmclock, ook in Engeland, bij Jojo Maman Bebe te bestellen voor de helft van de kidsleep. Het is een konijn met ogen die open zijn op de tijd dat het je kind mag opstaan en dicht als hij moet slapen. Ik weet niet of hij een geluid maakt als hij switcht van slapen naar wakker want ik heb altijd nog steeds de hoop dat onze dochter langer slaapt dan bunny rabbit (wat in  het afgelopen jaar misschien 2x is gebeurd) en dat ze dan niet wordt wakker gemaakt door de wekker.  
 
Terug
Bovenaan