slaapproblemen

Bij mijn eerste sliep ik na 16 weken ongeveer gewoon niet meer.
Wat was dat een drama.
Sliep pas rond 4 uur en moest smorgens gewoon weer om 7.15 opstaan om te gaan werken.
Nu met de 2e heb ik ook wel wat slaapprobleempjes gehad(van begin tot nu),maar belangena niet zo erg.
Nu ben ik 35 weken zwanger,.en slaap nu 3 weken erg slecht,ook veel plassen,dromen,ik hoor alles.
Ik denk zo 3a4 uurtjes per nacht.
Of ik nou om 9 uur ga liggen of om 12 uur,.helaas geen verschil.
En dan ook onze kleine die snachts paar x wakker wordt.

Nog even volhouden meiden!!!!!!!!
 
hallo allemaal,

ik ben nu 10 weken zwanger en slaap snachts slecht tot niet. maar kan overdag ook niet slapen. Ben overdag erg moe maar slapen kan ik niet. En mocht ik perongeluk toch in slaap vallen dan is dat voor uiterlijk 30 min wie kan mij helpen?????
 
Hallo,

Ik ben nu 17 weken zwanger.
Op zich slaap ik goed, maar ik droom zoveel.
Dan wordt ik soms gewoon moe wakker.
Of ik wordt rond 11 uur weer moe.
Nu ook en ik moet om 13 uur werken tot 18 uur.

Ik ga zo denk ik maar ff liggen 30 min,

Heel vervelend voor ons allemaal. Ik weet ook niet zo goed wat we er tegen moeten doen.

 
Hoi allemaal

Ik slaap al weken slecht, vanwege lichamelijke klachten. Kan ook niet langer dan twee uur liggen.
Hier wordt ik ontzettend onrustig van. De bank ligt lekkerder dan mijn eigen bed (is wel beetje zielig voor mijn mannetje).
Ik ben nu 32 weken zwanger en mijn omgeving zegt dat ik er erg moe uit zie, dan zeg ik dat ik ook heel hard werk voor die kleine hihi.
De verloskundige zei tegen mij dat ik in ieder geval zoveel mogelijk moet proberen te rusten. Dus als slapen niet lukt, wel even liggen een paar keer per dag, lees een boek, kijk een dvd, klets rustig met vriendinnen met een kopje thee, laat je masseren, ontspan!!!
Succes allemaal
 
Terug
Bovenaan