Slaapproblemen

Bibi, wat naar allemaal. En al zoveel geprobeerd.

Ik moet zelf denken aan jouw zware bevalling en zijn zware geboorte. Zou dat een soort trauma hebben veroozaakt wat nu opspeelt? Ben je al een keer bij een osteopaat geweest met hem?

Sterkte!

@ Sunlover: Overdag slaapt ie inderdaad wel goed in z'n bedje. Vannacht zn bedje verplaatst, maar 't hielp niet. Hij slaapt vanavond even bij m'n schoonouders want ik kan niet meer.

@Vinka, tsja dat zou best eens kunnen, hij schudt z'n hoofdje ook zo erg in z'n slaap. Trauma is zeker ook mogelijk, zou bijna derek ogilve in gaan schakelen haha.
Morgen naar de homeopaat en als dat niet werkt, ga ik de osteopaat maar vragen.

Veel vergelijkbare gevallen bij kennissen of op internet zeggen dat het rond de 3e levensjaar voorbij is, maar oh ik hoop zo dat het niet zo lang duurt.

Redelijk goed Sunlover, wel onrustig met z'n hoofdje schuddend, maar niet elk uur wakker.
Ook afgelopen nacht werd ie maar 2 x wakker. hopelijk gaat het zo door :)

Homeopaat gaat maandag middeltje opsturen, dan 3 dagen proberen en binnen 2 weken moeten we effect zien. Hoop het zo!
Ook een schommelwiegje gekocht, kijken of dat werkt.

heeft hij geen oorontsteking [of last van zijn oren door de doorkomede tandjes] dan schudden ze nl ook veel met hun hoofd,esmay doet het ook de laatste tijd en grijpt vaak naar haar oor ,zij is de laatste tijd ook heel onrustig s nachts .denk dat het door de tandjes komen,hadden mijn andere kinderen ook altijd.

Geen oorontsteking, we zijn al bij de huisarts geweest. En die tandjes, hij heeft al 3 maanden slaapproblemen en nog geen puntje.

We zijn bij de homeopaat geweest, die heeft ons een middeltje gegeven, nu een paar keer geprobeerd, weinig effect. MJoet binnen 2 weken wel verbetering optreden, hoop het zi.
Misschien toch even naar een osteopaat zoals Vinka zegt.

Terug
Bovenaan