O ja, vooral herkenning, niet zoveel tips helaas...
onze dochter had het ook rond die 15 maanden. Ze sliep en slaapt over het algemeen goed en ineens om 2 uur ‘s nachts klaar wakker! Wij (mijn man en ik) zijn om en om met haar naar de woonkamer gegaan en daar ging ze dan uren lief spelen... Maar als je haar in bed probeerde te leggen was het krijsen! (Wat ze normaal nooit doet). Soms ging ze pas om 6 uur weer naar bed..
Wij hebben haar maar gewoon laten spelen ‘s nachts en na een week was het weer over en sliep ze weer door...
Wat ik wel deed, was haar wakker maken ‘s ochtends. Ik liet haar een uurtje langer slapen dan normaal, maar wilde voorkomen dat ze helemaal uit haar ritme zou raken. En wonder boven wonder was ze dan niet eens zo moe... Ik verwachtte dan dat ze ‘s middags wel goed zou slapen, maar nee hoor, ook naar een uurtje weer wakker. ‘S avonds weer gewone tijd naar bed, ‘s nachts weer paar uur spelen en ‘s ochtends weer (zo goed als normale tijd) gewoon opstaan.
Was bij ons gelukkig vrij snel weer over, al voelt dat niet zo als je er midden inzit en ‘s nachts op de bank in slaap valt terwijl je op je dochter past...
succes!