<p>Hallo, </p><p>Na maanden hazenslaapjes en gedoe eindelijk mijn kleine meid op een lekker ritme. Na vakantie was ze het even kwijt maar na een klein weekje zaten we weer lekker op een goed ritme. 2-3-4 ritme werkt het beste voor haar. </p><p>Sinds vorige week is het drama. </p><p>Het begon met steeds kortere ochtendslaap en de middagslaap maar weer 30 minuten (ondanks dat deze iets eerder was) vervolgens de avonden gedoe en veel wakker. </p><p>Inmiddels zijn we bijna een week verder en doet ze met moeite 2x 30 minuten slapen overdag maar dat moet bijna met grof geweld voor elkaar gekregen worden. Ik snap er helemaal niks meer van. Ze lijkt gewoon totaal niet moe meer. </p><p>Normaal liet ze haar signalen slecht zien. Alleen als je naar boven liep begin ze te wrijven in oogjes. Nu laat ze helemaal niks meer zien. Later op bed werkt ook niet want dan is xe oververmoeid (toch, hoe dan?!) En slaapt ze weer enkel een hazenslaapje. </p><p>Is dit een regressie? Zo ja, hoe lang duurt dit en hoe kan ik haar het beste hierdoor heen leiden dan? </p><p>Ze is bijna 14 maanden trouwens. </p><p>Dank jullie wel </p>