Slaapregressie? Wij zijn radeloos

misschien klinkt dit gek; maar slaapproblemen kunnen ook ontstaan door straling in de muur (energie), hebben heel veel mensen van baby tot ouderen last van zonder ze dit weten. spiegels in de kamer zou ik ook niet adviseren dat weerkaatst energie. het wiegje verplaatsen, en met het gezicht van het raam af kan wonderen doen. ik spreek uit ervaring met mezelf en heb dit vaker geadviseerd en vaak met succes! misschien helpt het bij jullie ook? succes en veel slaap toegewenst xxx

Jaaa heel herkenbaar! Waarschijnlijk de slaapregressie: een ontwikkeling van je kindje, maar helaas met even wat slechter slapen tot gevolg.
Het kan 2 tot 6 weken duren,maar het gaat dus over! Probeer de nachten  af te wisselen als dat kan. Dat gaf bij ons net de rust om nog te kunnen werken de volgende dag ;)
Probeer zoveel mogelijk vast te houden aan het ritme dat je had en let goed op de slaapsignalen (zie je dat je kindje moe is dan naar bed)
Ik schreef pas een post over de 4 maanden slaapregresie. Op insta deel ik tips rondom slaap. Als je interesse hebt: @meerslaapkinderslaapcoach
Heel veel sterkte! Het is een fase!!
Liefs, Merel

Terug
Bovenaan