<p style="text-align: left;">Hoi, </p><p>Mijn zoontje is inmiddels 14 weken oud. En ik weet niet zo goed wat ik met het slapen aan moet. </p><p>Onze man gaat ‘s avonds rond 7 uur naar bed, vaak moeten we hem wakker maken om 11 uur voor een fles, een enkele keer word hij zelf al wakker. Dan gaat hij vrijwel direct weer slapen zonder problemen en het lijkt erop dat hij eindelijk iets langer begint door te slapen. Hij word nu vaak om 4 uur/half 5 wakker. Meestal krijgen we hem dan stil met de speen en gaat hij weer slapen. Maar dit zijn maar korte slaapjes dus steeds eruit om de speen te geven. Tot half 7/7 uur gaat dit zo door dan krijgt hij de fles. Vaak is hij om 8 uur al wel weer moe dus leg ik hem in bed, en dan gaat het vaak mis. Dan gaat hij huilen en na even laten huilen paar keer speen geven slaapt hij. Helaas is dit vaak maar 3 kwartier en dan wil hij echt niet meer slapen. Zn volgende fles mag hij pas om 11 uur en hij red het niet om zo lang wakker te zijn. Zo ben ik echt de hele dag met hem bezig. Het is zo vermoeiend, ik kom zelf bijna nergens aan toe. </p><p>Hadden jullie kindjes rond die leeftijd al een beetje ritme? En hoe zag dat eruit? </p><p>Hebben jullie misschien nog tips voor mij want dit is echt slopend. </p><p>Hij slaapt trouwens ingebakerd, anders lukt het helemaal niet! </p><p> </p><p> </p><p> </p>