Slaapritme 14 weken oud?

Het is echt moeilijk! Heb zelf niet het idee dat hij honger heeft snachts. Hij heeft wel enorm last van krampjes nog steeds. We gebruiken sinds 3 weken hero comfort en het lijkt daarmee goed te gaan. Maar rond 4/5 uur in de ochtend dan is hij zo onrustig. Trappelen en scheetjes laten. Dus had zelf het idee dat hij krampjes heeft. We hebben hem gisteravond 19 uur een fles van 180 gegeven en vanmorgen werd hij 10 over 6 wakker, jeeey!!! Was er zelf raar van. 
Misschien dan toch wat hongerig geweest. Hopelijk was dit niet eenmalig maar die 2 uurtjes extra aan 1 stuk doen je wel goed. 
Ik probeer me er overdag ook zoveel mogelijk bij neer te leggen dat hij weinig slaapt maar word er soms zooo moe van. 

Mijn dochter is net zo oud. En ook hier totaal geen ritme. Ik zou willen dat ze om 8 uur naar bed ging en pas weer om 8 uur komt. Maar ook hier is het vaak s’nachts vanaf 4/5 uur hazenslaapje. Vannacht toch maar om half 5 een fles gegeven. Want na 4x speen terug doen was ik toch klaar wakker. Deze fles dronk ze leeg. En toen sliep ze weer tot 9 uur. Ondanks dat ik dacht dat ze geen honger had. Ik denk dat ik ga proberen overdag vaker de fles te geven dus misschien weer om de 3 uur i.p.v. 4 uur zodat ze misschien s’nachts beter slaapt. Ik heb verder ook geen idee.

Je bent niet de enige, onze dochter morgen 14 weken slaapt ook slecht, of je haar laatste fles nu om 19:00/23:00 of 00:00 geeft standaard tussen 02:00-03:00 word ze wakker ben ik tot 05:30 bezig geef ik de fles. Ze krijgt 5 flessen van 180 aangeboden maar drinkt tussen de 120/180 per keer. Nacht fles ook weer geprobeerd drinkt ze 30/40cc. Vandaag na consultatie bureau geweest en zei probeer eens extra fles overdag dus 6. Moet wel zeggen onze dochter is prematuur, na 05:30 fles slaapt ze wel tot 08:30 overdag leg ik haar weg wanneer ze aangeeft. Doet ze hazeslaapjes van half uur tot 1,5 uur. Misschien overdag extra fles?

[quote quote=10246808]Hè lepeltjelepeltje ik ken jou denk ik van het juni forum. Wat ontzettend fijn dat je nu een zoontje hebt zegt! 

Hee ja klopt! Een maand later was t weer raak gelukkig! Dus onze baby’s schelen maar 4 weken! 

Terug
Bovenaan