Slaapritme niet in orde

Eens met alle anderen: je moet echt je verwachtingen bijstellen. Een kindje van 2 maanden hoeft nog helemaal niet door te slapen. 
Gaat ie na 4 uur niet meer slapen? Omdat je zegt dat je maar 5 uur slaap krijgt? Mijn tip: slaap wanneer je kindje slaapt, ook overdag en vroeg in de avond. Het wordt vanzelf beter.

Geen tip hoe je hem door kan laten slapen, maar misschien kun je het flesje van half 11 eerder geven en kijken of hij dan nog steeds om 4 uur komt? Op die manier kun je zelf toch nog wat meer slaap pakken. 
Een baby hebben is zwaar qua slaaptekort en jij doet 't ook nog eens helemaal in je eentje. Petje af! Misschien is er iemand in je omgeving die eens op zou kunnen passen (overdag of 's nachts), zodat je een paar uurtjes slaap kunt inhalen? 
En blijf positief! Er komt straks een keer een nacht dat hij niet of later komt en dan voel jij je een partij uitgeslapen! 

Hoi 
Doorslapen doen maar weinig baby's van 2 maanden 
Ik zou eind een uur of 7 als h8j de fles heeft gehad lekker samen met hem naar bed gaan en dan naar de laatste fles weer terug in bed duiken en weer verder gaan slapen 
Hier was het het al om half 5 ochtend Wilde ze een fles en gaan spelen na dat ze om 7 uur weer in bed lag ben ik ook nog gouw een uurtje gaan slapen en mijn dochter is nu 8 maanden dus nog veel gebroken nachten te gaan 

Mijne is 7 maanden en word snacht nog wakker.....
Je baby is zo jong gewooj flesje geven..
Als.je echt keertje wil doorslapen vraah dan oma of een familielid... die even het een keertje kan geven..
De eerste vier maanden werd mijne om 12, 3 en 6 uur wakker. Dua 5 uurtjes slaap is echt top.

En gebroken nachten wennen gek genoeg... Mijn dochter van dikke 6 mnd krijgt geen nacht voeding meer. Ze wordt soms wel nog wakker en heeft dan een schone luier nodig. Tot hoe laat ze daarma in slaap valt verschilt per dag. We zitten nu rond 6.30. Ik zit nog volop in het nachtritme van voeding geven. Deze mama slaapt nog lang niet door ?
Als de vermoeidheid je op breekt zul je je dag amders in moeten gaan delen of hulp vragen zodat je zelf bij kunt sterken. Wij hebben geluk dat ze al zo goed slaapt. Het kan ook nog veel langer duren. Sterkte.

Ik snap dat je liever doorslaapt maar dit hoort bij een baby hebben. En eerlijk..  Ik vind dat hij al mega goed slaapt. Genoeg ouders die er een moord voor zoude doen dat hun baby uberhoubt slaapt snachts 

Zijn je verwachtingen niet te hoog? 
Ik denk dat weinig baby's van 2 maanden alle nachten doorslapen. Als ouder hoop je dit natuurlijk wel, maar op die leeftijd heeft een kindje nog geen ritme. Het komt vanzelf wel! 

Begrijp je gevoel dat je tips wil omdat je het alleen moet doen.
Alleen deze zijn er echt niet, dan wil ik ze ook hahah.

Mijn dochter is ruim 10 maanden en wordt elke ochtend rond 5/5:30 wakker. Ze heeft totaal op 2 handen te tellen doorgeslapen waarvan 3 nachten niet bij ons..

Kun je hem niet een nachtje uit logeren brengen zodat je eens kunt tanken?

Terug
Bovenaan