Slaapritme

[quote quote=10199973]Komt inderdaad vanzelf. Hij gaat vanzelf langer slapen en dat je hem eerder naar bed kan brengen. Nu heeft hij jullie geborgenheid nog heel hard nodig. Lekker bij je nemen savonds en dat hij misschien bij jullie in slaap valt. Tot 6 maanden kun je hem daar niet mee verwennen. Geniet ervan en maak je niet te druk over hoe het straks zal gaan als je weer moet werken. Je zal zien dat je baby tegen die tijd echt al heel anders zal zijn. Dat huilen savonds kan ook krampjes zijn en/of het verwerken van prikkels. Doe je weinig aan behalve veel knuffelen en troosten.[/quote]
Ja hij slaapr nu bij mij op de bank op mijn schoot?

Haha met 3,5 week een ritme. Bij ons duurde dit tot een maand of 9 voordat er echt een duidelijk ritme in zat. Je hebt nog minimaal 7weken toch voordat je aan het werk gaat? 

[quote quote=10199981] Ja hij slaapr nu bij mij op de bank op mijn schoot[/quote]
Lekker van genieten!!! Ik ben jaloers! Mijn 9 maanden oude baby slaapt echt niet meer bij mij haha!!
Verder sluit ik me bij de rest aan: komt vanzelf!! Geniet nog maar lekker van het bij je houden! Over n tijdje willen ze dat niet eens meer! Dan is t alleen nog maar actie ipv lkkr op schoot bij mama! ☺️

Terug
Bovenaan