Slaapritme

Wat een heerlijke lachebekjes!
Lars is 's ochtends ook meteen klaarwakker en ligt dan lekker te kletsen. Zo leuk, om met een brede lacht begroet te worden (had alleen wel wat later gemogen...).
De afgelopen twee dagen is hij vooral aan het gillen en schreeuwen (vindt hij blijkbaar lollig). Mijn oren tuten er nog van  Hopelijk vindt hij snel een ander spelletje.

Groetjes!

Maaike heeft ook nog niet echt een vast ritme....Meestal slaapt ze na de ochtendfles van  half 10  tot 11 uur en dan van half 3 tot 4 uur en dan soms na het avondeten nog een dutje. De laatste fles is rond 20 uur en dan slaapt ze tot 7 uur de volgende morgen.

Bedankt voor jullie reacties, het is inderdaad duidelijk dat elk kind een volledig eigen ritme heeft, als hij die al heeft haha
Daniel is in elk geval wel een uitslaper, hij slaapt de laatste tijd tot 8.30-9.uur. Ja hij is om half 7 wel even wakker, maar als we hem dan zijn speentje geven, gaat ie gewoon weer liggen slapen. Heerlijk, zeker nu we vakantie hebben. Maar voor de rest is het nog zoeken. Als ik hem te vroeg op bed doe, slaapt hij wel heel even, maar is dan weer wakker, dus dat is niet handig. Het is ook best lastig te zien of hij nou moe is of niet, want hij gaat niet echt gapen of in zijn ogen wrijven, maar begint vaak te mopperen. Maar dat kan ook weer betekenen dat hij gewoon aandacht wil of ergens anders mee wil spelen of wat dan ook. Maar we gaan gewoon vrolijk verder zoeken en het komt vanzelf wel een keer denk ik:)

Terug
Bovenaan