<p> </p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s2">Hallo mama’s,</span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s2">Ik heb een dochtertje van bijna 8 maanden. Ze krijgt borstvoeding en is dus gewend om alleen aan de borst in slaap te vallen. Ik weet dat het een fout is maar ik wist niet beter. Nu slaapt me dochtertje alleen maar aan de borst maar als ik haar van de borst af haal word ze elke keer wakker dus ik moet steeds weer opnieuw beginnen tot dat ze echt niet meer wakker word. Daardoor word het ook heel laat ze slaapt dan pas heel laat. Het enige wat fijn is dat ze goed door slaapt en ook uit slaapt dus ook laat wakker word rond 10 uur bijv. Maar dan is het in de avond weer het zelfde probleem ik moet weer uren met haar bezig zijn tot 11 half 12 uur en dat is super vermoeiend voor mij. Ik weet dus niet wat ik moet doen ze slaapt alleen maar aan de borst en ik ben een beetje in de war ik weet niet wat ik anders kan doen. Ik heb de wekker methode ook geprobeerd maar dat hielp ook niet ze heeft het een uur lang volgehouden met het huilen. Me dochtertje is ook eenkennig en heeft verlatingsangst ze wilt alleen maar mama hebben. Heeft iemand tips voor mij wat ik kan doen. Alle baby’s van mij familie en vrienden slapen uit zichzelf en ook optijd het lijkt alsof ik alleen dit probleem heb. Ik heb niet echt tijd voor mezelf helaas waar door ik op raak. Hoop dat iemand me kan helpen..</span></p>