Slaaptijden

Bedankt voor jullie reacties. Ik laat het idd maar van haar afhangen. Toen ze van 3 naar 2 slaapjes ging is het ook vanzelf gegaan, dus dat zal nu ook wel zijn denk ik....
Komt goed!!

groetjes,
Patty

hoi,ik denk dat ze het idd zelf wel aan gaat geven.
ik vroeg eigenlijk hetzelfde af.
Mila is ook 10,5 maand en slaapt ook nog twee keer.
ze slaapt tot s,morgens 8 uur en gaat dan om 10.30 slapen tot +- 12.00 en dan van 15.00 tot 16.00/16.30.dan gaat ze om 19.30 ongeveer er weer in.
Ze heeft het echt nog nodig denk ik.soms vindt ik het wel lastig met ergens naar toe gaan.ze slaapt ook niet in de buggy,veel te interessant,dus dat maakt het wel lastig.
ook bij andere mensen slapen gaat niet geweldig..dus da,s altijd de vraag of dat lukt.
aan de ene kant mag ze van mij wel 1x slapen..aan de andere kant kost ze me een energie sinds ze kruipt..poeh.
maar goed ze geeft het zelf wel aan..ik denk met een paar maandjes dat het wel over is.
groetjes piewie

tess slaapt afhankelijk van hoe laat ze smorgens wakker is nog 1 of 2 keer per dag. Ik bekijk het dus per dag en als ze moe is gaat ze gewoon slapen anders krijg ik zo'n chagerijnig meisje. Ze geven zelf vaak wel aan wat ze nodig hebben.

Liefs sandra

Mike slaapt nog 2 keer overdag....wordt meestal zo half 8 wakker 's ochtends.
Hij gaat dan tussen 9 uur en half 10 weer op bed tot ong half 12.
En dan gaat hij 's middags ook nog naar bed tussen half 2 en 2 uur....ligt er aan hoe moe hij is...tis een echt slaapkopje hoor!!!

liefs jen

Terug
Bovenaan