Slaaptrainen?

Beste F, ik kan me voorstellen dat je in een ontzettend lastige situatie zit. Zelf heb ik hier geen ervaring mee maar ik heb denk ik een heel behulpzaam artikel gevonden op Ouders van Nu.nl over Rooming in en Rooming out (dus van slapen in de slaapkamer van de ouders (samen) naar apart slapen (alleen op een kamer). Dit artikel is medisch gecontroleerd door een slaapcoach. Misschien heb je hier iets aan! :)

Ook heb ik een artikel gevonden op Ouders van Nu, over '' De beste slaaptraining voor je baby''. Waar ook nuttige informatie staat waar je naar zou kunnen kijken. En dan vooral onder het kopje: ''Baby valt niet (zelf) in slaap'' én het kopje: ''Slaaptips baby vanaf 4 maanden:10 tips''.

En tot slot het artikel ''Slaapproblemen bij baby's ''op Ouders van Nu, medisch beoordeeld door een GZ psycholoog/slaap expert waar ook nuttige informatie staat wat toepasselijk kan zijn voor jouw situatie:

.
Hopelijk heb ik je hier iets mee geholpen, ik hoor het graag als iets heeft gewerkt! Heel veel succes <3
- Jetske

Terug
Bovenaan