Slaapzak en warmte

Bij ons slaapt ze alleen met alleen een luier aan in de slaapzak s nachts..heb uit 1 slaapzak de voering geknipt en de deur en raam s nachts open. Overdag de waaier aan...is rond de 30 graden op jaar kamer, maar kan niet slapen zonder slaapzak. Gelukkig zweet ze ontzettend makkelijk dus dat scheelt enorm!! Heb al meerdere keren zonder slaapzak geprobeerd, maar ze is echt aan het feesten in jaar bed i.p.v. slapen dus dat brak haar enorm op. Yoen toch de keuze van de slaapzak gemaakt...word s morgens gewoon lekker koel wakker.

Hier ook een meisje van 1 jaar die gewoon in haar luier in een dunne slaapzak slaapt, ook al is het 30 graden op haar kamer. Zonder slaapzak komt ze echt niet fijn in slaap. Ik zet in de nacht een waaier naast haar bed en ze wordt s ochtends gewoon relaxed wakker met een normale temperatuur. Helemaal bloot slapen vind ik ook niet fijn voor haar, het wordt dan toch fris in de nacht. Dus een slaapzak aan kan prima hoor, als er dan maar een waaier bij staat is dat echt niet te warm.

Hier ook een meisje van 1 jaar die gewoon in haar luier in een dunne slaapzak slaapt, ook al is het 30 graden op haar kamer. Zonder slaapzak komt ze echt niet fijn in slaap. Ik zet in de nacht een waaier naast haar bed en ze wordt s ochtends gewoon relaxed wakker met een normale temperatuur. Helemaal bloot slapen vind ik ook niet fijn voor haar, het wordt dan toch fris in de nacht. Dus een slaapzak aan kan prima hoor, als er dan maar een waaier bij staat is dat echt niet te warm.

Wij hebben ook heel kort die fedde en kees rommel gebruikt maar vond het meer gedoe dan een oplossing. De slaapzakken zijn erg warm. De ritsjes hadden eigenlijk geen nut want ons zoontje kon gewoon zijn armpjes omhoog doen. We zijn toen zsm overdag met een gewone slaapzak gaan proberen en het was eventjes wennen voor hem maar geen enkele nacht erg slecht geslapen hoor. Ik denk dat we er zelf moeilijker over doen en moeite mee hebben dan de kleintjes :)
ons zoontje heeft het snel warm, maar slaapt nu in een slaapzak van hydrofiel stof en zn luiertje. Onhand slaapt ie ook alle kanten op en op zn zij etc. Heb het idee dat ze juist die beweging ook nodig hebben om fijn te slapen (net als wij)

[quote quote=10346937]Wij hebben ook heel kort die fedde en kees rommel gebruikt maar vond het meer gedoe dan een oplossing. De slaapzakken zijn erg warm. De ritsjes hadden eigenlijk geen nut want ons zoontje kon gewoon zijn armpjes omhoog doen. We zijn toen zsm overdag met een gewone slaapzak gaan proberen en het was eventjes wennen voor hem maar geen enkele nacht erg slecht geslapen hoor. Ik denk dat we er zelf moeilijker over doen en moeite mee hebben dan de kleintjes ? ons zoontje heeft het snel warm, maar slaapt nu in een slaapzak van hydrofiel stof en zn luiertje. Onhand slaapt ie ook alle kanten op en op zn zij etc. Heb het idee dat ze juist die beweging ook nodig hebben om fijn te slapen (net als wij)[/quote]

Haha ja, dat van dat gedoe herken ik, en de handjes ook! ? Kruipen hier ook boven het laken. Fijn om te horen dat het zo snel beter gegaan is! We zijn er zelf inmiddels ook mee aan de slag ?

[quote quote=10346785]Hier ook een meisje van 1 jaar die gewoon in haar luier in een dunne slaapzak slaapt, ook al is het 30 graden op haar kamer. Zonder slaapzak komt ze echt niet fijn in slaap. Ik zet in de nacht een waaier naast haar bed en ze wordt s ochtends gewoon relaxed wakker met een normale temperatuur. Helemaal bloot slapen vind ik ook niet fijn voor haar, het wordt dan toch fris in de nacht. Dus een slaapzak aan kan prima hoor, als er dan maar een waaier bij staat is dat echt niet te warm.[/quote]
Dankjewel voor je reactie! De waaier staat er idd bij en de airco blaast ook nog koude lucht. Ik heb regelmatig zijn nek, buik en hoofdje gecontroleerd en hij was nooit heet gelukkig. Ik heb inmiddels ook een hydrofiele slaapzak besteld. Bedankt voor de tip!  

[quote quote=10346637]Ik snap sowiezo niet dat je kind inbakketd zo lang dan krijg je zulke probleem succes[/quote]
ik ben blij dat jij dat dan blijkbaar nooit hebt hoeven doen, neem maar van mij aan dat ik dit echt niet voor de lol gedaan heb.

Terug
Bovenaan