Slaapzak of dekentje?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal!

Nu de herfst in aantocht is en het nu toch wel weer behoorlijk afkoeld, vroeg ik me af of jullie slaapzakken en/of dekentjes gebruiken?

Ik heb een katoenen quilt voor Lucas, maar nu hij groter wordt en hij veel draait, gaan de zijkanten dus los. Tijd voor een grotere deken. Maar hij ligt ook vaak aan het voeten eind, dus dan is een slaapzak weer handig, omdat hij anders koud wordt.

Maar wij vinden het ook weer prettig om iets op je te hebben liggen, maar dat is gevoelsmatig.

Wat doen jullie?

Groetjes,

Cynthia

Hoi Chyntia

Hier alleen een slaapzak, namelijk de combisleeper. Ideaal, en het voelt als een dekbedje....

Groetjes
Susan

hier wordt een slaapxakje en dekentje gebruikt
Lorenzo vindt het prettig als hij ingestopt wordt
maar als hij slaapt dan draait hij zich er onder
weg en dan houd het slaapzakje hem warm

groetjes
Bianca mv Lorenzo

vanaf vanavond dus de combisleeper!!
Degene die hem al gebruiken: gebruiken jullie nu de binnenzak? en gaat daar dan een pyamaatje onder?
Of gebruik je hem al compleet, maar dan alleen een rompertje?

Groetjes vanCissy

Hoi hoi,

Ik gebruik ook de Combisleeper. Op dit moment heeft Milan de buitenzak met mouwtjes aan. Daarbij heeft hij alleen het truitje van de pyama aan. Is het dan s'nachts toch te warm dan rits ik de mouwtjes eraf.
Als het straks kouder gaat worden dan doe ik de binnenzak erin....
Ik heb de binnenzak nog niet gebruikt, weet eigenlijk niet waarom.
Maar ook ik zie graag de andere gebruiksaanwijzingen van de mama's met de combisleeper tegemoet. Want het is wel even zelf vogelen met het gebruik van de zak.

Groetjes jolanda

Mila slaapt in een slaapzak onder een dekentje.
ze heeft altijd een slaapzak aangehad,ook omdat ze altijd boven de dekens gaat.
mischien is de combisleeper idd ook wel wat voor ons.
gr piewie,mv Mila

Terug
Bovenaan