Slaapzak Puckababy

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi dames,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Het is pas september maar ik denk soms aan de aankomende herfst en winter.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wie heeft er ervaring met de Puckababy? Mijn dochter is eind januari 2019 geboren en toen gebruikte ik nog geen slaapzak. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Voor aankomende herfst/winter heb ik de Puckababy op het oog. Prachtig maar niet goedkoop. Ik denk helemaal de moeite waard?! Thuis (als reserve) en voor op de kinderopvang heb ik een C&A/Prenatal slaapzak. Of zal ik hiervoor ook een Puckababy kopen, dus 2?</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wellicht een luxe probleem maar ik wil dat mijn meisje het aangenaam heeft , lekker slaapt en ben geen fan van 24/7 de verwarming aan</span></p><p><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;"> </span></p>

Wij hebben 1 puckababy 4 seizoenen. Als reserve hebben we een hema slaapzak. Ze slaapt nu in het herfst gedeelte, het is zo'n 18 graden op haar kamer. Ze slaapt er goed in, goede kwaliteit. Overdag doe ik haar in een hema slaapzak zonder mouwen zodat ze haar shirt gewoon aan kan houden.
Bij ons op de opvang hebben ze slaapzakken liggen, dus die hoef je niet mee te nemen, behalve als je dat graag wilt natuurlijk.

Ik heb er 2 voor mijn zoon gekocht, 1 van de beste aankopen! Hij heeft er 2 jaar in gelegen Heerlijke slaapzaken. Nu is hij bijna 3 en slaapt in pyjama. Kan niet wachten tot me dochter er in past ze is nu 4 maanden. Ze blijven super mooi ook uit de droger. Mochten mensen het een dure aankoop vinden (wat ik snap) zou je ook op marktplaats kunnen kijken. Of bijvoorbeeld 1 nieuwe en 1 tweedehands reserve. Tip koop ze direct bij puckababy dan spaar je voor korting.

Aw echt superfijn te lezen. Bedankt voor jullie advies en de tip betreffende sparen voor korting. Altijd goed! 
Het is wat prijzig maar goed.. als je om de zoveel maanden een aantal nieuwe koopt (geen Puckababy)  kom je al met al op hetzelfde uit met wat je uitgeeft ?

Terug
Bovenaan