Slaapzak Puckababy

Hoe spaar je voor korting? Weet iemand hoeveel korting je krijgt dan als je een puckababy koopt?
Wij gebruiken een puckababy piep nu en zijn er zeer tevreden over ?

[quote quote=10244272]Hoe spaar je voor korting? Weet iemand hoeveel korting je krijgt dan als je een puckababy koopt? Wij gebruiken een puckababy piep nu en zijn er zeer tevreden over [/quote]
Je moet ff op de website kijken van puckababy, daar moet je lid worden van de puckaclub en dan kan je voor hartjes sparen. 1 volle spaarkaart is €20,- korting of een cadeau twv €39,- 

Hi, 

wij hebben 2 puckababy’s 4-seasons, dik tevreden en straks voor nr 2 gebruiken. Ik denk dat je uiteindelijk niet duurder uit bent omdat je in 1x klaar bent voor 2 jaar slaapzakken alle seizoenen, gekocht bij Prenatal met de mamamazzeldagen, misschien een idee. Ze zouden denk ik toch een keertje weer moeten komen in Sept/Okt. Bij ons stonden ze zelf in foldertje maar als dat niet zo is dan kan je 10% mazzeltje gebruiken :)

De Hema heeft ook 4seizoenen slaapzakken. Liggen over een paar weken in de winkel en zijn net zo fijn als de puckababy. Die van de Hema zijn maar €40,- dus tel uit je winst! 
Het enigste verschil is dat de Hema geen mouwen heeft aan de uitritsbare zomer zak. 

@SandyB, ik heb me al ingeschreven bij Puckababy op de site haha! 
@Leo-tje, helemaal vergeten de mama mazzeldagen!! Gelijk heb je! Die waren er vorig jaar vanaf eind sept. 
@mamavantwee, dankje, ga ik daar ook even naar kijken

Hoi,
Ik heb ook een Puckababy en met 20% korting gekocht.
Ook omdat onze dochter altijd een slaapzak aan heeft en deze dus langer mee kan. Scheelt toch weer om voor elk seizoen eentje te kopen a €20,-
Uiteindelijk ben je naar mijn idee goedkoper uit :)

Heb natuurlijk wel een reserve voor als deze in de was zit dus betaal in winterseizoen nog wel €20,- voor een dikke en in de zomer een dunne die heel lang zijn en ze dus ook wel lang in past.

Kortom, ik vind het de investering waard :)

Ik heb nog een vraagje. De Puckababy lijkt me mooi, maar is het gat voor het hoofdje niet heel groot als ze nog jong zijn? Kan de slaapzak dan niet per ongeluk over het gezichtje?
We hebben nu een ander slaapzakje maat 68-80 en dat is al heel ruim (naar mijn idee te ruim, terwijl ze ook wel kleding in 68 draagt).  

Terug
Bovenaan