slaapzak zelf losmaken

Vanochtend hoorde ik Jennifer al om 6 uur. Normaal gesproken roept ze me dan, maar deze keer hoorde ik haar kletsen. vond het allang best want mijn wekker zou pas om 6.15 uur gaan.
Toen mijn wekker ging ben ik me aan gaan kleden en vrienlief ging naar dochterlief toe. Zegt ie tegen mij heb je de slaapzak gisteren niet dicht gedaan? he! natuurlijk wel...
Vandaar dat ze dus zo aan het kletsen was, veel te druk met andere dingen..hihi..

Maar nu oh oh Jennifer kan  dus zelf haar slaapzak open doen..oh jee dat wordt nog wat..haha..

Doen andere kindjes dat ook???

gr. Ilone

Hoi Ilone,
mijn dochter slaapt ook in een slaapzak en een enkele keer heeft ze hem opengemaakt, gelukkig dus niet altijd. Misschien is het bij jou dochter ook eenmalig?
Groetjes van Sonja

hoihoi,

toen mijn oudste 2 kids dat gingen doen heb ik de slaapzak achterstevoren aangedaan. Voordat ze dat dan weer openkonden krijgen was je weer een tijdje verder. Sommige slaapzakken zitten dan erg strak in het halsje maar daar heb ik dan een stukje uitgeknipt en mijn moeder  (kan ik zelf niet) heeft dat weer netjes dichtegestikt.

groetjes chimene

Hoi,

Bas kan dat ook, zelf zijn slaapzak losmaken. Als de slaapzak wat ruim zit rond de hals, dan doe ik hem, zoals Chimene, achterstevoren aan. Maar ik gebruik ook vaak een veiligheidsspeld. Dan zet ik daarmee de rits vast. Op deze manieren heeft Bas de slaapzak nog nooit uitgekregen....

Groetjes, Karin

Ik heb ooit (volgens mij hier op het forum) de tip gelezen om de slaapzak binnenstebuiten aan te doen. Is wel even gepriegel om het aan te doen, maar ze kan het dan denk ik niet zelf uit doen. Zeker niet als je hem binnenstebuiten, achterstevoren aan doet.....

Oh zo herkenbaar, geweldig!!! Ik dacht de eerste keer echt dat ik gek was geworden... Doe ik de slaapzak open (hij zat dus keurig dicht!) heeft ze geen sokjes meer aan. Snap er helemaal niets van wist zeker dat ik ze aan had gedaan, maar begon toch te twijfelen. Lagen ze naast het bedje...nou ja, hoe kan dat nou?!?! De slaapzak zat dicht...maar al snel kwam ik er achter dat ze zodra ze in bed lag hem openmaakte haar sokken uittrok en weer keurig dicht deed en ging slapen. Nu doe ik hem achterstevoren aan...de rits op haar rug maar ook dat heeft ze nu door. Van de week had ze 's ochtends vrolijk met de sokken om haar handen in haar bed...

Hoi,

Tara slaapt al een paar maanden niet meer in haar slaapzak, ze ging altijd huilen en aan haar slaapzak trekken, dus we laten haar onder een deken slapen, die ze trouwens wel altijd wegschopt ook.

Groetjes,
Shivana en Tara (06-05-2007)

Hoi,

Tara slaapt al een paar maanden niet meer in haar slaapzak, ze ging altijd huilen en aan haar slaapzak trekken, dus we laten haar onder een deken slapen, die ze trouwens wel altijd wegschopt ook.

Groetjes,
Shivana en Tara (06-05-2007)

Terug
Bovenaan