slaapzak zelf losmaken

Hoi!
Ik was  het die dit een tijd terug hier ook plaatste..
Lieve doet het al heel lang..Maar ze slaapt zonder deken..dus ze moet hem wel aan..
Tegenwoordig gaat hij heel snel uit, en ze kleed zich dan nog verder uit!
Dus geen optie..Als ze dan eenmaal slaapt moet ik haar weer aan zien te kleden..
Ik heb er nu toch echt een ouderwetse veiligheidsspeld aan gedaan.
Gaat prima..
Ik hoor alleen nu steeds; ''Kan niet...'' uit de slaapkamer..haha
Ik hou haar in de gaten, en hoop dat het voorlopig voldoende is..In de zomer zien we wel weer..

Gr Rina

anouk maakt soms ook zelf haar slaapzak los want dan heeft ze het over haar tenen en die wil ze dan ook zien zeker..
als ik het savonds zie als ik op bed ga maak ik m weer voorzichtig dicht en anders is het smorgens als ze er aan zit te pulken.

gr petra

Je kan ook nét voor je de rits helemaal dicht hebt, het lipje van de rits naar binnen duwen en dan de rits nog wat verder naar beneden drukken. Zo is het lipje uit beeld en duurt het misschien ook weer even voor je hem alsnog met een speld of achterstevoren aan moet doen....
Zo hielp het bij de kindjes van mijn vriendin altijd wel in ieder geval!

Succes met je kleine priegel!

Groetjes Saskia

Hoi,
Die tip hieronder van Sas, werktte in het begin wel even, dat van dat lipje naar binnen duwen..Maar als ze er veel aan prutst..word die ruimte groter, beetje uitgelubberd zeg maar..haha en lukt dat niet meer..
Maar wel een goede tip was het destijds!
Gr Rina

Haha Sas is mooie tips aan het geven aan allemaal maar zit nu zelf met een ander slaapzakprobleempje: Onze klein boeienkoning schuift zijn mouw van zijn schouder
Hij propt zijn arm door het armsgat van zijn mouwloze slaapzak  weer naar binnen en vervolgens omhoog door de halsopening.... Ik haal dus geregeld een kindje met een afgezakte slaapzak uit bed terwijl die opening echt niet megagroot is ofzo..
Als hij dit met de andere kant ook red kan hij zo via  de halsopening uit zijn slaapzak stappen. 15 maand en dan zonder slaapzak vind ik toch wel een beetje jong!
Doen meer kindjes dit?

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan