Mijn dochtertje van 3 groeit bijna uit haar slaapzak en ik wil graag een nieuwe kopen. Ik kan alleen geen slaapzakken vinden die groter dan maat 110 zijn en ook nog katoen.
Hebben jullie tips?
 
Het is ons nooit gelukt om dat te vinden. We hebben onze dochter toen onder een dekbed gelegd. Ze was toen 2 (is erg lang voor haar leeftijd) dus ze moest er een weekje erg aan wennen, maar nu wil ze niks anders meer.
 
In de standaard winkels gaat het vaak tot 110 idd. Mijn zoontje sliep met 3 nog wel in die van Ter Stal, die vond ik best groot maar ik weet natuurlijk hoe lang jouw kindje is. Als ik Google zie ik dat er slaapzakken bestaan tot zelfs 9 jaar dus online moet het zeker lukken!
 
Dank voor jullie reacties.
Tot nu toe kan ik alleen synthetische slaapzakken vinden; geen katoen.
Ze wil graag onder een dekbed maar ze gaat 's nachts haar hele bed door waardoor ze wakker wordt van de kou.
 
Wij loste dat op, door haar bij het in bed leggen duidelijk te vertellen, dat ze wanneer ze het koud krijgt, haar dekentje over zich heen moet leggen. Kon ze heel goed zelf. Maar deed het alleen als we het vooraf zeiden.
 
Kan iemand mij helpen? Kind 2.5 jaar maait heel t bed door. Ligt keurig netjes in begin onder deken. Wilt geen dekbed. Nu het kouder wordt wil ik wel proberen met dekbed,maar madam vertikt het. Halverwege de nacht ligt ze zonder deken/dekbed in bed aan het voeteind of andere kanten van haar bed. Slaapzak wilt ze echt niet meer. Wat nu???
 
Kan iemand mij helpen? Kind 2.5 jaar maait heel t bed door. Ligt keurig netjes in begin onder deken. Wilt geen dekbed. Nu het kouder wordt wil ik wel proberen met dekbed,maar madam vertikt het. Halverwege de nacht ligt ze zonder deken/dekbed in bed aan het voeteind of andere kanten van haar bed. Slaapzak wilt ze echt niet meer. Wat nu???
Voor dat we een slaapzakje hadden, legde ik de deken met de lange kant over de breedte van de matras, zodat we aan beide zijden een flink stuk onder de matras vast konden zetten. Maar of dat met 2,5 nog werkt?

Ik zou eigenlijk zeggen, even doorzetten. Ze leert vanzelf dat zonder deken te koud is.
 
Terug
Bovenaan