Slaapzak

waar hebben jullie je slaapzakken gekocht. Heb gister rond gekeken, maar er zijn zoveel verschillende, bij de hema, v&d, prenatal etc. Hebben jullie met of zonder mouwen? Zag er ook eentje met een kapisjon (?? kan niet eens meer schrijven geloof ik), maar dat lijkt me niet zo handig.

Ik hoor het graag, zie door de bomen het bos niet meer.
 
de fijnste vind ik van de prenatal, gewoon zonder mouwen. Als het dan wat kouder is doe ik daar een pyamaatje onder. met capuchon lijkt me helemaal niet lekker liggen voor zo'n kleintje en als ze zich in dat ding draaien.... ik moet er niet aan denken.
succes met je zoektocht
 
Ik heb mijn slaapzakjes in de zeeman gehaald. Ze zijn zonder mouwen, niet te dik niet te dun en ik vind ze prima! Ze kostten 6 euro geloof ik, een doorslaggevend argument omdat ons budget nogal beperkt is...
 
Ik heb er een gekocht bij H&M, die is nu nog wat groot, maar dat heeft als voordeel dat ik de extra lengte onder het voeteneind van met matras kan stoppen zodat het iets langer duurt voor ze met haar voeten in de lucht ligt.
En de armsgaten heb ik voor nu wat kleiner gemaakt, zo kan-ie nog een aardig tijdje mee!
 
We hebben twee slaapzakjes- een zonder mouwen en die is bij Wibra gekocht en tweede, ietsjes dikker met mouwen (heb wan vriendien gekregen) is volgens mij van Trekpleister (er staat Bambino op).
Asia
 
Ik heb er 1 van C&A, 1 van Vroom & Dreesmann, en 2 van Babyland in Alkmaar. Bij Babyland zijn ze nu trouwens extra scherp geprijst: 2 voor 21,95.

Groetjes Nadia
 
Hoi

Het maakt toch niet uit waar je de slaapzak koopt. Je moet vooral kijken of het hoofdje van je kind er aan de bovenkant niet doorheen kan, zodat hij/zij de slaapzak niet over zijn hoofd kan doen.
Wat ik me ook voor ogen heb gehouden met het kopen van een slaapzak is, dat het straks nog kouder wordt. En dat ik nu dus niet al de warmste aan moet trekken, anders heb ik straks als het vriest niks meer.
Ik heb nu nog de zomerslaapzak zonder mouwen met haar pyama er onder. Ik merk wel dat het nu toch echt tijd wordt voor de winterslaapzak. Wel zal ik dan eerst haar pyamabroekje uitlaten.

Succes ermee.

Groetjes Ria
 
Terug
Bovenaan