Slaapzak

Ik vind het maar moeilijk om te beslissen of het warm of te koud is. Beter te koud dan melden ze zich.

En idd ze heeft een paar nachten gemopperd en had het koud. Een dikkere slaapzak en nog had ze het koud dus ook een dekentje over haar lakentje en nu slaapt ze weer lekker.

Maar wel ja hoe meot het straks maar dan een exrtra dekentje en de kachel ff aan.

Erg moeilijk ze heeft het net als ik erg koud s nacht in de zomer en op vakantie in griekeland sliep ze met zak en dekentje.

Waar je hem haalt maakt niet uit kijk waar ze in de aanbieding zijn.

Let er op dat armsgaten niet te groot zijn dan komt het goed.

groetjes
 
Mijn dochter van 10 weken wordt ook s'nachts wakker omdat ze het koud heeft.
Vannacht heb ik haar voor het eerst in de slaapzak gelegd en ze sliep heerlijk!
Wel is hij iets te groot en ben ik op zoek naar een kleinere (70 cm.)
Ik vind het moeilijk om te bepalen wat ik mijn dochter s'nachts aan moet doen, want echt heel koud is het s'nachts nog niet. Dus wat als het vriest!?
Ze ligt nu in een slaapzak onder een katoenen deken, die dubbel ligt.
Hebben jullie tips?
Ben er niet zo'n voorstander van om de kachel aan te zetten in de slaapkamer van mijn dochter.

Alvast bedankt!
Groetjes, Marloes
 
Hoi Marloes,

Hier ook het zelfde probleem zie stukje boven.

Ik doe voordat ze naar bed gaat als het heel koud is bij haar op de kamer de verwarming aan. Dan is het behagelijk in bed.

Je kan ook het bedje voorverwarmen met een kruik. Dan hoeft ze zich alleen maar op temp te houden.
Door een koud bedje moet ze zich zelf warm houden en het bedje warm krijgen en dat gaat soms niet waardoor ze het koud krijgen.

Groetjes
 
ik heb voor mijn zoontje zijn 1e slaapzak besteld bij babywalz.com
omdat mijn zoontje heel klein was in het begin paste hij in geen 1 normale slaapzak(hij kon er helemaal inzakken)dus heb ik op die site een slaap zak besteld waar geen armsgaten inzaten maar waar een elastieke band opzat.die band komt tot onder zijn oksels dus hij kon er niet inzakken.omdat ik die gewone slaapzakken toch wel een eng idee blijf vinden heeft mijn handige moeder van de gewone slaapzakken de bovenkant afgehaald en er een elastieke band opgezet.zo kan dylan er niet inzakken en heeft hij nu toch een lekkere warme slaapzak.ik doe hem gewoon een badstof pyjamaatje aan zodat zijn armpjes en zijn rugje ook lekker warm blijven.en als het helemaal koud gaat worden krijgt hij daaronder gewoon nog een romper aan met lange mouwen.
 
Terug
Bovenaan