Slaapzak

Als het slaapzakje te groot is (de hals opening te wijd is bedoel ik) kun je de schoudernaden iets innemen zodat je kindje er niet in kan zakken. Teun ligt al vanaf de 2e dag in slaapzakjes; werkt perfect.   Bij de Hema heb je ook al slaapzakjes in maat 50 (bij de meeste winkels begint het bij maat 70 eens een keer).

gek word ik van dat forum, ik bedoel dat het steeds niet werkt.....grrrrr.

dat wilde ik dus zeggen: ik zie overal alleen maar slaapzakjes vanaf maat 70... maar bij de hema heb je ze dus kleiner? hebben jullie je slaapzakjes allemaal van de hema of maken jullie de armsgaten ook kleiner net zoals veerle?

groetjes,
daphne

Sinds eergisteren gebruiken wij voor Jesse een slaapzak. En hij trapt zich niet meer bloot.  Sterker nog, hij heeft vannacht voor het eerst vijf uur achter elkaar geslapen (moest er maar 1 keer uit voor zijn speen)! Weet niet wat me overkomt! Ik heb echt het gevoel dat ik uitgeslapen heb. Dus bedankt allemaal!

Ik heb Jesse een katoenen truitje, broekje en sokjes aan gedaan. Vervolgens in de slaapzak en hierover heen zijn dekentje. Hij bleef lekker warm en  niet te warm, waar ik bang voor was.  

Groetjes (een wakkere) Leonie

Misschien toeval maareuhm Hester (6 weken) slaapt sinds ze in een slaapzak ligt (nu 3 nachten) lekker door van 22.00 uur tot 06.30... Heerlijk! Ook overdag slaapt ze nu veel beter. Het lijkt wel of ze weet: slaapzak aan betekent 'ik mag gaan slapen'.    

Vandaag ontdekt (oeps foutje...) dat je slaapzakje maat 70 vanzelf kleiner wordt als je hem in de droger stopt (per ongeluk). Nu zal het wel maatje 50 zijn
Dus zo kan het ook.
Groetjes Veerle

mmm, misschien moet ik dan ook maar eens zo'n slaapzakje aan gaan schaffen ... ik wilde hier namelijk net de vraag gaan stellen of het normaal is dat je kindje zich helemaal omhoogwerkt ... maar dat schijnt dus vaker voor te komen

nou, dan is dit misschien wel de oplossing!

groetjes femke

Terug
Bovenaan