Slaapzak?

Ook ik kan je niet helpen. Noah slaapt nog in een slaapzak, want anders kruipt hij het hele bed door! Ik zou het ook niet weten, hoe je zaoiets afbouwd. Gewoon een nacht  proberen en kijken wat er gebeurd....

Succes

Hoi,

De jongste slaapt hier ook nog steeds in een slaapzak en ook de oudste 2 hebben daar tot een jaar of 2 - 2,5 ook in geslapen.
Nu heeft hij de afgelopen 2 nachten ook in alleen een pyama geslapen omdat het zo warm/benauwd was, dan vinden ze dat vaak wel leker, maar als het koel genoeg is hebben ze hier liever een slaapzakje aan! Dus vandaag ook weer!
Als het op vakantie warm genoeg is zal ze heus wel zonder slapen!
En anders leg je haar met alleen een luier in de zak, heeft ze toch lekker de zak om zich heen, maar dan word het niet te warm!

Succes en alvast een fijne vakantie

Gr MJ

hoihoi,

ook elounda slaapt in een slaapzak is voor haar dan duidelijk dat ze moet gaan slapen en ze accepteerd geen dekens schopt ze er meteen weer af (zelfs hartje winter en toen was het erug koud in haar kamertje rond de 10 graden).

overdag leg ik haar wel eens zonder slaapzak in haar bed deels gewoon in haar kleertjes maar dan slaapt ze toch minder goed merk ik.

ik heb ook het idee dat het soms erg warm is, lijkt wel of de stoom er uit komt zodra je de zak open doen hihi. maar met dit warme weer laat ik de zak voor een deel open bij de voetjes en als ik dan naar bed ga rits ik het eventueel dicht als ik denk dat het frisser is. als je bang bent dat ze dan de rits zelf verder open doen kan je de slaapzak verkeerd om aan doen, rits op de rug, doet een vriendin van mij ook.

in de slaapzak heeft ze alleen een romper aan is voldoende voor haar alleen als het echt koud is een pyama (en voor de winter hebben we een slaapzak met lange mouwen is erg warm)

ik zou dus ook zeggen gewoon lekker slaapzak meenemen en anders overdag aanwennen zonder slaapzak en alleen een lakentje.

alvast veel plezier op vakantie
(sorry beetje lang verhaal hihi)

heyhey

nathalia heeft 2 nachten helemaal in haar nakie gelegen (alleen luier om :D )
t was hier bloedverziekes heet in huis.
gelukkig hadden we hier geenproblemen.
nu slaapt ze alleen in een t-shirtje (geen rompertje)
en een heel dun dekentje (nathalia gaat dus niet slapen zonder deken whahaha

misschien is dat een goede tip: ipv slaapzakje, een handdoek om haar heen leggen?
(neemt gelijk evt zweet op :D ) beetje inwikkelen in de handdoek en dan poberen om haar zo te laten slapen.
dekentje/handdoek schoppen ze meestal af in hun slaap, dus is het niet te warm voor haar.
proberen waard toch?

waar gaat de reis naar toe :D dat je uit gaat van lekker weer.
nou, zal voor jullie duimen dat het echt lekker weer wordt :D

liefs, do

p.s. i denk dat de meeste een slaapzak heerlijk vinden omdat ze het denk ik 'veiliger" aan vinden voelen.
net als inbakeren.
zo ook niks anders kunnen bedenken eigenlijk :D

Hoi,

We gaan naar Duitsland in de buurt van drielandenpunt bij Frankrijk en Luxemburg.
Ik ga uit van mooi weer, omdat ik dat gewoon hoop hahahaha.
Maar uit ervaring weet ik dat als de zon op de tent staat het heel heet en benauwd kan worden, vandaar.
Wel is er op de camping een overdekt zwembad dus we zijn niet overgeleverd aan heel heet weer om te kunnen zwemmen gelukkig.
Bedankt voor jullie ervaringen.

Liefs Reneke

Onze dochter (16 maanden) slaapt ook nog steeds in een slaapzak.
zonder ligt ze binnen de kortdte keren bloot!
Ik heb verschillende slaapzakken. De gene waar de mouwen af te ritsen zijn en met een open onderkant kunnen bijvoorbeeld prima met warm weer.

Leah slaapt al heel lang niet in een slaapzak (alleen als baby kort ingebakerd geweest).
Gaat heel goed. Moet er wel bij zeggen dat ze ook wel een rustige slaper is (buikslaper) en de dekentjes / lakentjes altijd redelijk goed over haar heen blijven zitten.
Ik zou het gewoon verder gaan proberen.
Leuk vooruitzicht, joh, Duitsland. Ik denk dat wij er van de zomer ook heen gaan.

Terug
Bovenaan