Slaapzak

Silke heeft ook nog steeds een slaapzak aan, ze blijft totaal niet onder de dekens liggen en het wordt altijd vrij koud s'nachts op haar kamer. Als ze s'ochtends wakker wordt trekt ze de slaapzak zelf al uit maar s'nachts laat ze hem altijd wel aan...
Als het straks warmer wordt laten we hem uit en tegen de herfst kijken we wel weer wat we doen.

Groetjes Tamara

Hoi meiden,
bedankt voor jullie reacties.
Minoux doet (net als Silke) in de ochtend ook zelf haar slaapzak uit, maar 's nachts houdt ze hem wel aan.
Ik heb haar nu een keer overdag zonder slaapzak laten slapen en dat ging goed. Ik denk dat we maar gaan proberen om de slaapzak (in ieder geval overdag) uit te laten als het warm(er) weer is.
Ze heeft trouwens ook niet zoveel ruimte meer in dat ding, haha. Ze is rond de 95 cm. en de slaapzak rond de 105. Dus ze groeit er op een gegeven moment ook echt wel uit natuurlijk.

Groetjes,Bianca

wooh wat is minoux al groot zeg!
nathalia is pas 84cm ahahah. heeft slaapzakje maat 90 nu. en 1 slaapzak is maat 100 maar die is echt nog veelste groot aan de onderkant.

overdags heeft nathalia trouwens geen slaapzakje aan hoor. deed ik alleen maar de eerste winter (dus toen ze net geboren was) daarna niet meer.

wel fijn dat het goed ging, zonder slaapzakje overdags.

liefs, do

hoi,

Bente slaapt al een tijd zonder slaapzak, ze gingen om de beurt stuk (ze waren nog van Tijn geweest) en ik had geen zin om nieuwe te kopen. Het ging gelijk goed, ook nu in een groot bed. Ze ligt helemaal boven in haar bed en soms kruipt ze iets onder haar dekens uit, maar over het algemeen blijft ze lekker warm liggen.

Groetjes Danielle

daniel heeft bij het naar bed gaan ook een slaapzakje aan, doen hem achterstevoren aan.
Heb wel eens geprobeerd zonder slaapzak, maar klom hij steeds zn bedje uit en was heel onrustig, met slaapzak gaat het goed en hij vind het volgens mij gewoon lekker.
Hij valt vaak op de deken in slaap dus ben zelf wel blij dat hij hem nog lekker aan heeft.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan