slaapzak

ik heb die van mij eigenlijk vrij snel al aangeleerd in een slaapzak maar niet als ze net geboren zijn want dan rollen ze nog niet en hebben ze genoeg aan eenpakje en onder de deken.
 
Bij mij hebben ze beiden vanaf het begin in een slaapzakje gelegen. In principe is dit nog niet echt nodig omdat ze de dekens toch nog niet wegkrijgen en ze rollen nog niet om. Dus eigenlijk net wat je zelf fijn vindt.

 
Houd ook rekening met een kleinere maat! Mijn vriendin is net bevallen en doet de kleine met een pakje in bed onder een dekentje en maatje 56 is te groot ondanks dat het een gezonde 7ponder is!
 
ik ben pas een slaapzakje gaan gebruiken toen onze zoon onder de dekens uit begon te kruipen/draaien..Een klein poosje een puck-a-baby gebruikt omdat het een onrustige slaper was. Tot we een goed ritme te pakken hadden (en bleek dat hij beter in het ledikant sliep dan in de wieg)
 
Mijn meiden gingen in een slaapzakje toen ze boven de dekens uit kropen. Dat was met een maand of 3. En de meeste slaapzakjes beginnen bij 70 cm, ook bij de Hema heb ik ze niet meer kleiner gezien. En die zijn te groot om ze gelijk in te leggen.
 
Ik heb de slaapzakjes toen, volgens mij, bij de Zeeman gekocht, deze waren 60 cm. Ze zijn dus wel te krijgen.
Deze heb ik echter niet meer, dus zal ook weer op zoek moeten

 
Terug
Bovenaan