Slaapzak

Hey Esther,

Wat fijn dat Merle nu niet meer in de puckababy hoeft!

Lars slaapt overdag alleen met romper met lange mouwen in een winterslaapzak omdat het dan vaak warmer is dan 's nachts. 's Nachts heeft hij een pyjamaatje aan over een romper met korte of lange, ligt er aan wat hij die dag aan heeft.
De mouwen van die slaapzakken vind ik niks die zijn zo dik dat Lars zijn armen niet lekker kan bewegen en dan raakt hij overstuur. Dus die hebben we er meteen afgehaald.
Heb gisteren een zomerslaapzakje gekocht voor als het warmer wordt. Met de zon op zijn kamertje kan het nu al soms 19 of 20 graden worden en dan vind ik die winter slaapzak eigenlijk te dik.

Sinds het niet meer vriest en het altijd rond de 17 graden is 's nachts op zijn kamertje, gebruiken we geen dekentje meer.

Liefs Kim

Hey Esther,

Wat fijn dat Merle zonder puckababy slaapt!
En dat ze ook zonder gewoon lekker slaapt en jullie dan dus ook :).

Bodhi slaapt met een pyjamaatje in zijn winterslaapzak. Hij vindt t juist wel fijn met die armen eraan, lekker dik, dat geeft hem nog de rust denk ik.
Hij slaapt nog in zijn wiegje bij ons op de kamer. waar het raam wel op een kiertje staat en het zo'n 17 graden altijd is.
Hij ligt wel onder een laken en dekentje, maar is nooit warm of klam, maar ook niet koud.

Leuk, al die verschillende babietjes met slapen he, al die eigen karaktertjes en wensen.

Liefs Brigitte

Finn slaapt nog steeds in zijn bakerzak (dun laagje stof, vergelijkbaar met een lakentje).
Verder heeft hij een Romper met lange mouwen en een pyama (Inc lange broek) aan. Hij ligt tot zijn middel onder een enkele deken.

Finn slaapt ook nog bij ons op de kamer in zijn wieg.
Gemiddeld is het daar 19 graden.

X Daan en Finn

Terug
Bovenaan