slaapzakje of niet?

Hallo

Ik vroeg me af of jullie je kindjes in een slaapzakje doen met slapen. En dan met of zonder pyama broek. En met deken etc.
Hij ligt bij ons in een slaapzak omdat hij zich anders de deken van zich aftrapt. En ik vind dat voor de nachten toch te koud zo zonder deken

Groetjes annegien

Hoi,

stijn ligt sinds vannacht met pyama en slaapzak onder een dekentje. Hij heeft een zomerslaapzak en een katoenen pyama en dekentje. Hij ligt wel onder de deken, maar kruipt er gaande de nacht onderuit en ligt dan in ieder geval nog in zijn slaapzak!

groetjes,
kiki

Hoi,

Emma slaapt in een slaapzak met pyama aan, geen dekentjes want ze is een echte draaikont in bed en ik ben bang dat ze daar dan in verstrikt raakt. Nu het wat kouder is heeft ze wel een dikkere slaapzak aan, handig... ik heb er van een vriendin heel veel gekregen in alle diktes en maten.

Groetjes Monique

Ilyas slaapt in een slaapzakje. Pyamajasje aan, geen broekje. Wel nog een lakentje over het slaapzakje heen om hem een beetje strak in te stoppen (anders draait hij met slaapzak en al op zijn buik).

Hoi!
Onze dochter ligt overdag in haar romper in een zomerslaapzak met een lakentje erover heen. Als het wat kouder is, leg ik daar nog een heel dun dekentje over.
's Avonds krijgt ze ook nog een pyjamaatje aan en dan leg ik, als we zelf naar bed gaan, altijd het dunne dekentje over haar heen.

Groetjes, Ingrid

slaapzakje, pijama, en sokjes, s'nachts,

overderdags geen slaapzakje want dan valt hij altijd al tijdens zijn fles in slaap.

maar het licht ook erg aan het weer. op zijn kamertje is het snel warm, dus dan vervang ik het dekentje voor een lakentje en soms ook zonder slaapzakje alleen pijama of zelfs alleen rompertje.

ik denk alleen dat je niets hebt aan hoe andere hun   kindje in bed leggen, ieder kamertje heeft een andere temperatuur en luchtvochtigheid, en ook ieder kindje is ook weer anders

Terug
Bovenaan